Aura Cover Me Foundation and Prime Me Primer Review

12:37:00

Zdravo svima :)

Danas Vam pisem o dva Aurina proizvoda, puderu Cover Me i prajmeru Prime Me. Sigurna sam da su mnogi od Vas vec probali ove Aurine proizvode ili bar citali o njima, a u ovom postu procitacete i moje misljenje.







Aura Cover Me Foundation
Prema recima proizvodjaca ovaj puder savrseno prekriva sve nedostatke na licu, kao sto mu i ime govori. "Hipoalergena formula koja odlicno prekriva sve nepravilnosti koze ukljucujuci tamne kolutove oko ociju, akne, pege, staracke pege, sitne oziljke..."




Aura "Prime Me Foundation Primer"
Prajmer je formulisan na bazi vode, intenzivno hidrira kozu, smanjuje vidljivost sitnih nepravilnosti. Lagana i svilenkasta tekstura moze se koristiti i za postizanje ujednacenog i blistavog tena ili kao podloga za nanosenje pudera. Namenjen je svim tipovima koze.



Moje misljenje:
Cover me puder: Ambalaza ovog proizvoda je jako lepa, crna tuba sa belim natpisom proizvodjaca i imenom samog proizvoda. Sadrzi 30 ml i moja nijansa je 102 Ivory. Puder je jako gust ali se jako lako nanosi. Zavrsnica mu je polumat do mat, sadrzi SPF 20. Pise da je vodootporan, medjutim to nije. Proizvodjac je rekao da je ovaj puder namenjen svim tipovima koze sa cime se isto ne bih slozila. Posto imam suvu kozu meni ovaj puder nikako ne odgovara, koza sa njim izgleda prilicno bezivotno. Ja ga koristim jedino kada planiram da se uslikam za neki lep makeup look na ocima, jer dobro prekriva. Nikako ga ne preporucujem za svakodnevnu upotrebu jer je suvise "tezak" i prilicno isusi kozu. Mislim da bi vise odgovarao osobama sa normalnom ili masnom kozom.



Prime Me prajmer: Dolazi u beloj tubi od 30 ml, bele je boje, po gustini je slican soft kremama za lce. Koza ga upija za minut. Miris je prijatan, sasvim blag i ne zadrzava se na kozi. Meni je ovaj prajmer fenomenalan, ne isusuje kozu a moju sminku cini dugotrajnom.





Moj ukupan utisak je Love And Hate, prajmer koji svakodnevno koristim i puder koji me je razocarao.
Koja su Vasa iskustva sa ova dva proizvoda?

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images