Banish Acne Scars Starter Kit

15:35:00


"Sometimes we are not our skin!"
"Ponekad mi nismo naša koža!"

Blemishes, scars, acnes, pores... so many people have this problem.
I have that problem too.
I was on the hunt to find good skin care and I discover Banish.

Bubuljice, ožiljci, akne, pore mnogi ljudi imaju ovaj problem.
I ja ga imam takođe.
Bila sam u potrazi za dobrim proizvodima za negu lica i onda sam otkrila Banish.




Owner of Banish Acne Scars Company is Diasy Jing, youtuber.
She have problems with her skin too.
She totally understand us and she create this amazing company to help people, like me and you.
Osnivač Banish Acne Scars kompanije je Dejzi Jing, youtube-rka.
Ona ima problema sa svojom kožom takođe.
Ona u potpunosti razume nas i osnovala ja ovu kompaniju da bi pomogla ljudima.


I always have problem with my dry skin, I have lots of texture and large pores.
I hope that Banish Starter kit will help me.
Today you will read about Banish company and everything you will get in Starter Kit.
Oduvek imam problem sa suvom kožom, koja ima dosta teksture i prosirene pore.
I nadam se da će mi Banish Starter Kit pomoći.
Danas ćete čitati o Banish kompaniji i šta se sve dobija u sklopu Starter Kita.

Banish company is stationed is Los Angeles, California, US.

They have worldwide shipping, it doesn't matter in which country you live, they will send you your order.
Banish company is cruelty free, paraben free and vegan friendly.

Banish kompanija je stacionirana u Los Anđelesu, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države.

Oni šalju širom sveta, nije bitno u kojoj zemlji živite, oni će poslati narudžbinu.
Proizvodi Banish kompanije su bez parabena, veganski i nisu testirani na zivotinjama.


"The Banish Starter Kit is facial kit that has everyting you need to reduce blemishes."
"Banish Starter Kit je kit za lice koji ima sve što ti je potrebno za smanjenje pojave bubiljica."

"

In this Starter Kit you will get:
U Starter Kitu dobićete:
-Vitamin C Serum
-Vitamin C Beauty Elixir
-Medium Banisher
-Pan Banishes
-Pumpkin Enzyme Masque
-Activated Charcoal Clay Masque
-Pore Smasher
First I decide to do this like unboxing blog post where I can show you what you get.
I will use this products couple weeks, month and then I will update you in new blog post.
How this products work and all that stuff...
Prvo sam odlučila da Vam uradim ovaj unboxing blog post gde Vam mogu pokazati šta se sve dobija.
Koristiću ove proizvode nekoliko nedelja, mesac dana i onda ću Vam uraditi novi blog post na ovu temu, gde ću Vam pričati kako proizvodi rade i sve ostale stvari.





 



You can find them here: https://www.banishacnescars.com/
Ovde ih mozete naci: https://www.banishacnescars.com/



Until the next reading!

Love you all!

En

xxx

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!

En

xxx
(This post is not sponsored and all thoughts are my own)


You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images