Avon Setting Spray Old VS New Version Review (recenzija)

09:27:00

Hey everyone,
today I'm writing you one really interesting blog post.
We will compare Avon Setting Sprays, old and new version.
And let's start!

Zdravo svima,
danas Vam pišem jedan veoma zanimljiv blog post.
Upoređivaćemo Avon sprej za setovanje, staru i novu verziju.
I hajde da počnemo!




When it comes to packaging it's the same bottle.
Front side of the bottle is a little bit different.
On old version is just say Makeup Setting Spray and New is called Magix and it's Prime and Set spray.
Bought have 125 ml.

Kada je pakovanje u pitanju, u istoj su boci.
Prednja strana je malo drugačija.
Na staroj verziji samo kaže Sprej za setovanje šminke a nova verzija je nazvana Magix i može se koristiti kao prajmer i sprej za setovanje.
Oba imaju 125 ml.





I love to use this setting sprays especially to make my eyeshadows metallic or more pigmented.
I spric on my brush first and then use eyeshadow.
I love this trick.

Volim da koristim ove sprejeve posebnono da moje senke učinim metalik ili više pigmentovanim.
Naprskam moju četkicu prvo i onda koristim senku.
Jako volim ovaj trik.






I use old version almost a year, on my and my clients and this stuff last forever.
And then I try new version couple weeks.
I love new version a little bit more.
Because it's primer and setting spray.
Formula is better, too.
I just prefer new one more.

Koristim staru verziju skoro godinu dana, na meni i mojim klijentima i ova stvar traje dugo.
Pre par nedelja probala sam i novu verziju, i nju volim malo više.
Zato što je i prajmer i sprej za setovanje.
Formula je bolja, takođe.





Do you try Avon Setting Spray?
Da li ste probali Avon Sprej Za Setovanje?
Which one is your favorite?
Koji je vaš favorit?
Let me know in the comments.
Recite mi u komentarima.


Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images