Jay Camii Boutique Glasses

00:16:00

Hey everyone,
and welcome!
Today post is really special.
I'm writing about my favorite pairs of glasses.
I know, it's totally random because this type of post isn't usually on my blog.
But I need to featured them, they are so pretty!
And you gonna love them, too!
So let's start.


Zdravo svima,
i dobrodošli!
Današnji post je veoma poseban.
Pišem Vam o mojim omiljenim naočarama.  Znam da je ovaj post totalno rendom zato što ovakvi tipovi posta nisu tako česti na mom blogu.
Morala sam da Vam ih prestavim, jako su lepe!
A sigurna sam da će se i Vama svideti, takođe.
Pa hajde da počnemo!

Jay Camii Boutique is UK based company.
They sell:
- acessories,
- body chains,
- bracelets,
- glasses,
- necklaces.
Items are sent via Royal mail.

Jay Camii Butik je Britanska kompanija.
Oni prodaju:
- nakit,
- "lance" za telo,
- narukvice,
- minđuše,
-naočare,
- ogrlice.
Proizvode šalju Britanskom Kraljevskom poštom.


From this online boutique, I have two items.
Both are glasses.
One is Kourtnee, beautiful gold mirror sunglasses.


Every time I wear them I got so many compliments.
They are so pretty.
Here is how style Kourtneee looks on me!




They are avilable on Jay Camii Boutique for only £ 8, 99 which is around 10 €.
Here is link, if you want to check: https://www.jaycamii.com/product-page/kourtnee

Iz ovog online butika, imam dve stvari. Oba proizvoda su naočare.
Prve su Kourtnee, prelepe zlatne naočare sa efektom ogledala.
Kad god ih nosim dobijam jako puno komplimenata. Jako su lepe.
Evo kako Kourtnee izgledaju na meni!


Dostupne su na Jay Camii Butiku za samo 8,99 funti što je oko 10- tak evra.
Evo i linka, ako želite da ih pogledate: https://www.jaycamii.com/product-page/kourtnee

And next are Zoe, my go-to glasses!


Honestly, I'm in love in this glasses!!
They are clear aviator style.
Style Zoe is available in different colors: rose, black and gold.
I have Zoe in Rose.


This glasses are just pure perfection.
I love Zoe the most because they are clear so you can still see my eye makeup.
Price is same as Kourtnee only £8,99.
Here is how style Zoe in Rose look on me.



Sledeće su Zoe, naočare koje najčešće nosimIskreno, zaljubljena sam u njih.
One su providne avijator stil.
Zoe naočare su dostupne u tri boje: roze, crne i zlatne.
Ja posedujem roze Zoe.


Ove naočare su čisto savršenstvo!
Jako volim Zoe stil jer su providne, pa i dalje možete videti moji šminku na očima.
Cena je ista kao i Kourtnee samo £ 8,99.
Evo kako Zoe stil izgleda na meni.


Jay Camii Boutique is amazing online shop!
I absolutely recommend them!
Items are so pretty and quality is amazing.
Definitely check them:
Jay Camii Boutiquie je odlična online prodavnica!
Ja ih apsolutno preporučujem.
Proizvodi su odlični i kvalitetni.
Definitivno ih pogledajte:

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

6 коментара

  1. Mnogo mi se dopadaju. Oduševljena sam sa oboje. Nadam se da ću imati priliku da ih poručim ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ovakve naočale kao bez dioptrije tražim već jako dugo,super su i lijepo ti stoje!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Hi dear,
    i'm new follower on your cute blog, can you follow me on my blog?
    <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images