Oriflame The One Everlasting Foundation Recenzija

00:29:00

Zdravo svima!
Oriflame kozmetički proizvodi podsećaju me na moje početke šminkanja, tada sam koristila puno proizvoda ove kompanije.
Većina njih se sada više i ne proizvodi, jer je od toga prošlo jako puno vremena.
Ali, kada sam pre par meseci čula hvalospeve o Oriflame The One puderu odličila sam da ga probam.


The One Everlasting puder dolazi nam u kartonskoj kutiji. Sam proizvod je smešten u staklenoj bočici, koja je jako lepa i kvalitetna.
Ovaj puder sadrži 30 ml odnosno 1.0 fl.oz a ja sam se odlučila za nijansu PORCELAN , koja je ujedno i najsvetlija.



Ono što se sećam dok sam koristila Oriflame pudere jeste da su mi se oksidisali i zato sam se sada odlučila za najsvetliju nijansu.
Ova nijansa nije baš puno svetla, ako imate alabaster boju kože biće Vam malo tamnija.
Meni lično boja odgovara.


Sa The One Everlasting puderom volim da kombinujem Ingridovu roze bazu Smoothing & Illuminating.
O njoj sam Vam već pisala, ali evo linka za sve one koji su možda propustili post.

Formula ovog pudera je jako lepa, tečan je ali ne beži.
Ima jako prijatan miris.
Moć prekrivanja je srednja, bez problema će Vas rešiti crvenila i manjih nepravilnosti.
Razmazuje se jako lepo, vrlo malo proizvoda je potrebno za celo lice.


Više mi se sviđa kako izgleda na koži kada se nanese prstima ili beauty blenderom nego četkicama za puder.
Mislim da je ovaj puder odličan za svakodnevnu upotrebu jer nije težak, takođe, nisam primetila da mi se oksidisao što je odlično.
Očigledno da je Oriflame poboljšao svoje formule tako da mi se ovaj puder jako sviđa.
Izgleda jako prirodno na koži, ne ističe suve delove moga lica.
Savršeno se kombinuje sa Ingridovom bazom Smoothing & Illuminating tako da mojoj koži daju glowy izgled.


A Vi mi pišite koje proizvode od Oriflame kozmetike bi mi preporučile?
I da li ste koristili ovaj puder?
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images