Makeup Revolution Awesome Metals Foil Finish Eyeshadow

11:27:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Nakon što se Makeup Revolution pojavio u Alexandar cosmetics radnjama znato je svima nama postao dostupniji.
Više ne moramo da brinemo o regularnosti samih proizvoda kao pre dok su se prodavali na par Insatagram/Facebook stranica.
Isprobala sam dosta proizvoda ovog brenda i stalno kupujem ponešto novo.
Razlog moje nedave kupovine bila je moja omiljena Novozenladska YouTuberka Shaaanxo čije mišljenje jako cenim i poštujem.
Jedan vremenski period nija prestajala da priča o Makeup Revolution foil senkama.
Na kraju sam poželela i ja da ih isprobam a odličila sam se za boju koja nije u mojoj zoni komfora.
Više o nijansi i formuli za koji sekund.
 Zato hajde da počnemo!







Awesome Metals Foil finish senke dostupne su u neverovatnom rasponu boja, ovog puta odlučila sam da to ne bude neka bronzana ili burgundy nijansa već nešto sasvim suprotno.
Izabrala sam nijansu "Pure platinum" čistu, jaku, lepu srebnu boju, i mogu reći da nisam pogrešila.







Kutija u kojoj su smešteni proizvodi je zaista kul, metalik srebrna po tome sam se i orijentisala za nijansu.
Unutar kutije je zapravo mali kit za korišćenje samog proizvoda.
Dobijamo senku, mali tanjirčić i  tečni eye prajmer koji zapravo mešamo sa senkom kako bi ostavljala tu završnicu folije.









Senka je po strukturi veoma mekana, kremasta i pigmentovana.
Može se koristiti i bez prajmera ali je tada pomalo chunky odnosno nejednako se nanosi.
Nakon određenog vremena ona se suši i zatim nigde ne mrda.
Ta završnica folije je zaista primetna i jako mi se dopada jer sa nijednom regularnom senkom nećete postići takav finiš.
Sa ovim senkama efektno možete istaći uga oka ili  centralni deo oka sa tehnikom halo eye.







Pre rečima mnogih stranih beauty bloggera ove senke su dupe za Stila Magnificent Metals Foil Finish senke.


Sada sledi fotografija mog makeup look kreiranog uz pomoć Awesome Metals Foil Finish senke koja se nalazi na centralom delu oka.






Cena ovih senki je 690, 00 RSD na Alexandar Cosmetics online shopu.




Šta mislite o ovim tipovima senki?
I nadam se da vam se dopada moj makeup look.
O svemu tome pišite mi u komentarima i budimo u kontaktu na društvenim mrežama.

Linkovi mojih online profila su dole, posetite ih.




Instagram - @En_Angie



Twitter - @En_Angie





Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx





DISCLAIMER:



This post is not sponsored and all thoughts are my own!

Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images