Golden Rose Soft & Matte Creamy Lip Color (101) | Recenzija

21:43:00

Zdravo svima,

i dobrodošli nazad na moj blog.
Nakon duže pauze od društvenih mreža ponovo se vraćam blogu i pisanju novih postova.
Za vreme tog perioda kupila sam i isprobala bezbroj novih proizvoda 
koji sada strpljivo čekaju svoju recenziju.
Ovog puta prednost sam dala Golden Rose-u koji me je oduševio novim kremastim senkama 
ali i Soft & Matte karminima.
Više o njima za koji sekund.
Zato hajde odmah da počnemo!







Nova Soft & Matte linija pojavila se na našem tržištu pre par meseci.
Svojim divnom rose gold mat ambalažom odmah je privukla moju pažnju 
i po uvodnom tekstu možete zaključiti da ni ja nisam mogla da im odolim.
Prema rečima proizvođača Soft & Matte karmini poseduju nežnu mat formulu 
koja je lagana i prijatna na usnama.
Takođe, među sastojcima su i ulje jojobe i avokada.
Linija sadrži pregršt divnih nijansi, 
ja sam se odlučila za onu najsvetliju a to je nijansa 101.





























Kada je reč o amabalaži, ona je vrlo slična Long Stay tečnim karmina
 ali sofisticiranija, možemo reći i ženstvenija.
Aplikator je isti kao i količina proizvoda koju dobijamo a to je 5,5 ml.
Sam koncept Soft & Matte karmina podsetio me je na Colour Pop Ultra Satin karmine 
koji su takođe full pigmentovani tečni karmini sa satin završnicom.

































Soft & Matte karmin u broju 101 nanosi se vrlo lako, 
ravnomerno i pigmentovan je već u prvom sloju.
Kada se tek nanse poseduje sjajnu završnicu ali kroz par minuta postaje mat.
Na usnama se ne oseća, jako je prijatan i lagan.
Boja je jako lepa, svetla nude roze ali hladog tona.
Nakon sušenja postaje svetlija i prijatnija za nošenje i kombonovanje.
Samim tim što nije u potpunosti mat ovi karmini se brže uklanjaju sa usana 
što meni lično ne predstavlja nikakav problem jer se lako mogu popraviti.













































To su bile neke osnovne karakteriste Soft and Matte linije karmina.
Vi mi u komntarima pišite da li ste je već probali?
I kakva su vaša mišljenja.

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie


Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images