Llums Cosmetics Powder and Liquid Bronzer | Recenzija

09:30:00


Zdravo svima,
 
i dobrodošli nazad na moj blog!

Moja Llums porodica lagano postaje sve brojnija, pa shodno tome postovi o njima biće sve učestaliji na mom blogu. Leto mi je donelo lep bronzan ten tako da je moja ljubav prema bronzerima sada veća nego ikada. Poslednjih par meseci neprestano koristim Llums bronzere o kojima vam detaljno pišem danas.
Zato, hajde da počnemo!






Prvi bronzer o kojem Vam pišem je klasnični kameni bronzer.
Ovaj proizvod stalni je deo linije ove kompanije i već neko vreme dostupan
je u svim Lilly radnjama. Moj je u nijansi 01 Summertime i reč je prelepom  šimerastom bronzeru odlične pigmnetacije. Nijansa samog bronzera je divna toplo narandžasta koja u sebi sadrži blage zlatne čestice. Boja nažalost neće odgovarati svima, ovo se odnosi na jako svetlu boju kože na kojoj neće izgledati tako lepo. Kao što sam već pomenula jako je lepo pigmentovan i divno se nanosi 
duž jagodičnih kostiju. 







Llums Glow Tan je prvi tečni bronzer koji sam ikada probala. Do sada nisam koristila bronzere te vrste jer sam smatrala da je jako teško raditi sa njima čime me je Glow Tan na prvo korišćenje razuverio. Ovaj bronzer možemo koristi na različite načine kao glowy prajmer, tečni bronzer a ako imate taman ten i kao hajlajter za telo i lice jer i on sadrži blagi šimer u sebi. Ja ga koristim kao tečni bronzer i nanosim ga pomoću E.L.F  dual fibered stipple četkice koja mi pruža airbrushed izgled u samo par sekundi.
Sa ovim proizvodom mora se raditi malo brže jer se vrlo brzo suši, a nakon toga ostavlja divan bronzan izgleda vašoj koži koji je postojan tokom celog dana.
Dostupan je u dve nijanse:
201 Honey Glow,
202 Tropical Glow.





Ova dva proizvoda definitivno su moji Llums favoriti, možete ih pronaći u svim Lilly 
radnjma kao i na online shop-u.

To bi bilo sve od mene za danas.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images