New lauches / Haul part 2

23:39:00




Hey everyone and welcome to my second part of new serial. I'm so excited to share
with you all the new products that I got and bought last week. So, let's start!


Zdravo svima. Danas Vam pišem drugi deo serijala New lauches gde u Vam
 predstaviti proizvode koji su nedavno lansirani i neke koje sam ja kupila.


Get Ready to Go and Glow is new Pixi Beauty collection. This time I will not do in-depth review because I'm still trying this products. This collection includes their summer mast-haves for radiant glowy look. In this huge PR package by Pixi I receivedSummer Glow palette ( blush, bronzer and highlighting palette), Large Lash MascaraLipLift Max gloss in the shade Sweet Nectar and two EndlesShade stick shadows CopperGlaze and MatteCocoa.




Get Ready to Go and Glow je novi slogan Pixi Beauty kolekcije. Ovog puta neu pisati detaljnu recenziju proizvoda jer sam i dalje u fazi isprobavanja. Ova kolekcija sadrži sve letnje proizvode koji će obezbedeti kreiranje svežeg glowy look-a. U ovom PR paketu sam dobila: Summer Glow paletuLarge Lash maskaru, LipLif Max sjaj u nijansi Sweet Nectar i dve Endless Shade stik senke.









* This products you can get at Pixibeauty.co.uk

As you probably saw on my Instagram I also received  PR package from Gerard Cosmetics. I got so many new lip products as well as some eye and face products. I'm currently doing separate review about this Gerard products but I want to mention this products in this post as well.


Sigurna sam da ste na mom Instgram nalogu ve videli da mi je nedavno stigao novi PR paket od Gerarda. Dobila sam pregršt novih proizvoda uključujui proizvode za usne, lice i oči. Trenutno radim na posebnom blog postu o ovim proizvodima ali sam ukratko želela da i u današnjem postu pokažem proizvode. 

* All this products you can get at GerardCosmetics.com


Sigurna sam da ste na mom Instgram nalogu ve videli da mi je nedavno stigao novi PR paket od Gerarda. Dobila sam pregršt novih proizvoda uključujui proizvode za usne, lice i oči. Trenutno radim na posebnom blog postu o ovim proizvodima ali sam ukratko želela da i u današnjem postu pokažem proizvode. 

* All this products you can get at GerardCosmetics.com



Budi jednistvena tim takođe me je obradovao paketom svojih novih i najpopularnijih proizvoda. Ovaj handmade brend sigurno Vam je poznat jer sam o njemu pisala i ranije na mom blogu. Ovog puta dobila sam tri proizvoda i to: Honey Strobe me prajmerHoney Glow me mist i Sunny Kiss me face and body oil.



Od dana kada mi je paket stigao krenula sam sa korišenjem Honey Strobe me prajmera.Ovaj prajmer pruža koži veoma lep sjajan efekat. Ima blagu rozikastu boju i neodoljivi miris breskve. Kada se nanese na kožu veoma je lagan i pruža osećaj svežije i odmornije kože. U fazi testiranja isprobala sam ga sa različitim puderima da bih uvidela da li postoji neka promena u aplikaciji. Moja koža je normalnog tipa tako da prajmeri ovog illluminting tipa meni odgovaraju. Za sada sam oduševljena ovim prajmerom i mislim da mi je postao omiljeni Budi jednistvena proizvod.


Honey Glow me mist deo je stalne postavke ovog brenda. Pre Peach scent-a imala priliku da probam i Vanila verziju. Honey glow me mist u mirisnoj noti preach je nešto najlepššto sam probala za ovaj tip proizvoda i ostavlja blagi rozikasto sjani efekat na koži.




Sunny Kiss me face and body oil kako mu i samo ime kaze namenjen je licu i telu. Ovim proizvodom možemo postići sada svima željeni bronzani ten. Sjajne čestice nisu krupe pa se lepo raspoređuju na koži.


Iz nekog nepoznatog razloga blogger mi ne prikazuje naredni deo teksta tako da ću ostatak haul nastaviti u narednom postu.



Iz nekog nepoznatog razloga blogger mi ne prikazuje naredni deo teksta tako da ću ostatak haul-a nastaviti u narednom postu. Fotografije proizvoda koji slede deo su moje DM kupovine.



Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER: Some of the products are part of PR but most of products I bought myself.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images