New launches \ haul part 5

14:57:00

 



Zdravo svima, nastavljamo sa serijalom o novitetima. Danas imam da Vam pokažem pregršt proizvoda koji su mi nedvno stigli. Pixi, Gerard Cosmetics, Sophie's Choice, Farmasi samo su neki od brendova koji će se naći u današnjem postu. Zato, hajde da počnemo! 




Krenućemo sa novitetima brenda Sophie's Choice. Za vreme Black Firday-a predstavili su nam par novih proizvoda. Sophie's Choice crni makeup blednder jedan je od najpopularnijih proizvoda u našoj beauty zajednici, a moj post o njemu jedan je od najčitanijih tekstova na mom blogu. To je samo još jedan pokazatelj da za njih vlada veliko interesovanje. Pored originalnog crnog blendera Sophie's Choice u novom redizajniranom pakovanju nude i blendere u drugim bojama i oblicima. Ono što sam zaključila pri korišćenju novih blendera jeste da su dobri kao i moj prethodno voljeni crni blender. 





Ljubi
časti ili lavander blender istog je oblika kao i originalni blender, jedina razlika jeste boja. Tiny zeleni mint blenderi omogućiće nam blendanje i na najnepristupačnijim delovima lica. Veoma su precizni za detaljne radove na licu. Mislim da je ova vrsta blendera savršena za sve freelance šminkere. Infinity makeup blender je veoma savitljiv i ima višestruku funkciju. Sa ovom blenderom najviše volim da setujem lice. Sve Sophice's Choice novitete ali i proizvode iz standardne linije možete pronaći i naručiti putem njihove Instagram stranice, link će biti OVDE.

Ljubičasti ili lavander blender istog je oblika kao i origanalni blender, jedina razlika jeste  boja. Tiny zeleni mint blenderi omogući će nam bledndanje i na najnepristupačnijim delovim lica. Veoma su precizni za detaljne radove na licu. Milsim da je ova vrsta blendera savršena za sve freelance šminkere. Infinity makeup blender je veoma savitljiv u ima višestruku funkciju. Sa ovom blenderom najviše volim da setujem lice. Sve Sophice's Choice novitete ali i proizvode iz standardna linije možete pronaći i naručiti putem njihove Instagram stranice, link će biti OVDE.





Gerard Cosmetics je trenutno jedan od meni najdražih makeup brendova. U paketu koji mi je nedavno stigao našlo se veliki broj proizvoda kao što su karmini, sprejevi za setovanje šminke ali i prelepo ogledalo. Ovog puta neću ići u detalje jer znate da uvek pišem posebne postove za Gerad poroizvode. 

 


Girlactik me je kontaktirao krajem leta ali zbog situacije sa pandemijom moj Girlactik paket stigao je tek nedavno. Sadr
žavao je maskaru, karmin, tečnu senku, duo kremastih rumenila i duo kremastih hajlajtera. Trenutno sam u fazi isprobavanja proizvoda i jedva čekam da podelim  utiske o njima.





Takođe, stigla mi je  Pixi Vitamin C linija. Pixi Vitamin C linija sadrži:




Pixi +C vit Priming Oil,

Pixi +C vit Brightenig perfector,

Pixi +C vit Undereye Brightner i

Pixi +C vit Peach Pout balzam.
Sve Pixi proizvode koje ste videli dostupni su na Pixi sajtu.




Iako dobijam dosta proizvoda putem PR-a uvek se trudim da i sama kupujem proizvode i na taj način svoj sadržaj učinim raznovrsnijim i zanimljivijim. Na Farmasi sniženju kupila sam i mono senku za svega 150 dinara. Nisam viđala puno recenzija o ovim senkam, odabrala sam jednu sasvim nosivu i standardnu hladno braon senku koja je u broju 18. Ako vas interesuje mogu i napisati i detaljnu recenziju o ovom Farmasi proizvodu.




Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Some products are from PR.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images