Favorite products in 2020 | makeup, skincare, etc.

17:57:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad. Prvi post u ovoj godini biće posvećen omiljenim proizvodima iz 2020-te. Na poslovnom planu 2020-ta je bila veoma uspešna. Kao što sam već pomenula pokazaću Vam proizvode koje sam neprestano koristila. Krenuću sa skin care proizvodima,  oni su: Farmasi Aloe kremaThe Ordinary's Hyaluronic Acid 2% + B5 ,The ordinary niacinamide 10 + zinc serum, Pixi glow tonic i Pixi retinol eye krema. Navedeni proizvodi samo su mali deo moje skin care rutine. Aleo krema od Farmasija je jedno od otkrića u 2020-toj, veoma je lagana, brzo se upija i hidriria kožu. The Ordinary serumi lepo funkcionišu sa mojom kožom i veoma sam zadovoljna rezlutatima. Pixi glow tonic odnedvno je dospeo u moje favorite, poslednjih par meseci  sam ga neprestano koristila, Pixi retinol eye krema je veoma lagana i lepo hidrira predeo oko očiju.



Od makeup brendova 2020-tu obeležio je Gerard Cosmetics jer sam isprobala mnogo GC proizvoda i danas sam izdvojila one koje najviše volim a to su: Clean Canavas baza, Slay all day setting sprey-evi, Hydra matte karmini i Supreme lip cream sjaj za usne. Svi ovi proizvodi stalni su deo moje rutine i njih ste sigurno bezbroj puta videli na mom Instagram profilu. O svakom navedenom proizvodu postoji i detaljna recenzija tako da više informacija možete pronaći u nekom od prethodnih postova. Clean Canas bazu u nijansi Fair sam najviše koristila ali pored nje uporedno sam koristila i nijanse Meduim i Coco. Ova baza je veoma lagana, kremasta, lepo prekriva i na taj način priprema kapak. Slay all day setting sprey-eve veoma volim tako da ovaj proizvod imam u zalihama. Omiljeni miris mi je  Mango. Gerard je veoma poznat po svojim proizvodima za usne, ja sam izdvojila par nijiansi ali generalno formula Hydra Matte karmina je odlična. Nijanse koje sam najviše nosila jesu Aphrodite, Skinny Dip i Immortal.Od ostalih fomula izdvojila bih Supreme Lip cream sjaj u nijansi Wonderland.




Catrice True skin tečni puder ostavio je odličan utisak na mene , veoma je lagan i prelepo izgleda na koži. Takođe, izdvojila bih i Catrice Lip volumizing sjajeve za usne ali i rumenilo Blush Box u nijansi Dolce Vita.



Ove favorite sam nekako rasporedila po brendovima zato sada slede moji favoriti brenda Makeup Geek. Paleta koju sam najviše koristila u prethodnoj godini jeste MUG Matrix Neutal paleta. Ova MUG paleta ima prelep raspon neutralnih mat nijansi. O njoj sam detaljno pisala tako da možete pronaći i detaljnu receniziju. Još jedan MUG proizvod obeležio je 2020-tu a to je Sunksissed bronzer. Postoji nešto posebno kod ovog bronzera jer se veoma lepo blenda i nije taman na koži.


Kada sam kod bronzera , u 2020-toj sam probala i čuveni The Balm Bahama mama bronzer kao i još par The Balm proizvoda o kojima pišem uskoro. Bahama mama je u poređenju sa Sunkissed bronzerom znatno tamniji ali ima lepu pigmentaciju i formulu. Takođe, malo je reći da sam oduševljena The Balm-ovim Schwing blue ajlajnerom. Veoma je pigmenovan i ova nijansa plave je prelepa.

Prethodne godine bila sam u potrazi za kremastim rumenila, pre svega jer prirodnije i lepše izgledaju na koži. Krajem godine dobila sam paket od G
irlactik-au kome se našlo i
Cheeky Tint & Glow Duo rumenilo. Narode, ovo morate probati! Rumenilo ima blagi tint i odmah se stapa sa kožom, ja sam oduševljena. Koliko ga koristim mislim da ću uskoro dotaći pan.
Ako ste ljubitelj full coverage pudera Juvias I am magic foundation je onda pravi izbor za vas. Ovaj puder je veoma mat, gust ali  ga ja koristim tako što ga mešam sa puderima kojima želim da pojačam moć prekrivanja. 
Sada sledi moj Divage favorit a to je Dolce Vita paleta senki. Ova paleta je odlična, ima lepu pigmentaciju, izbor nijansi i jedna je najboljih drugstore paleti koje sam probala.
U 2020-toj imala sam priliku da testiram i Coastal Scents Hot pot mono senke a onda sam čak i napravila svoju customized paletu. Kada je reč o ovim senkam moji favoriti jesu naravno šimeraste nijanse pa je moja paleta ukupno sadrži 95% šimerastih senki. Iz Coastal Scents asortima veoma su mi se dopali i Forever blush rumenila, ja sam dugo koristila uzorke a sada konačno imam i full size verziju mog omiljenog Glamouros rumenila.


Sada ću Vam pokazati i moje omiljene olovke za oči i usne.
Omiljene eye pencil su: Pixi crna olovka, Makeup Geek braon olovka, Essence tamno crvena i Catrice zelena. Od olovka za usne najvise sam koristila Flormar nude olovku u broju 201.





Moji omiljeni ajlarneri  uvek su drogerijski  a oni su Essence i Catrice.
Ova dva ajlajnera su veoma dobra, intenzivno crna i imaju dobru četkicu.
Iako sam ljubitelj veštačkih trepavica Catrice Lashes to kill maskara mi se veoma dopala, ima dobru četkicu i daje lep volumen trepavicama.

Umalo da zaboravila da pomenim i još par tečnih karmina i to:
 Farmasi u nijansi Skin, Lime Crime karminu u nijansi Cashmere i Sigma Beauty karmin u nijansi Antivenom (koji sam zaboravila da slikam jer mi je u torbi).

Poslednji proizvod koji se našao u favoritima 2020-te ali i koji je napravio ogromnu promenu u mojoj rutini  jeste Schwarzkopf Got2b gel. Ovo je zapravo gel za kosu ali ga ja koristim za oblikovanje obrva. Ovaj gel sam kupila po preporuci Ilone koje je o njemu stalno govorila na Instagramu. Sa ovim gelom lako možete postići efekat prirodnih i punijih obrva
To su bili moji favoriti 2020-te. Odabrala sam sam one proizvode koje sam iznova i iznova koristila i kojim sam se uvek vraćala. U komentarima mi pišite da li ste probali neki od proizvoda? I koji makeup proizvod je obeležio vašu 2020-tu?


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images