Juvia's Place Mystery Box

20:08:00

Zdravo svima, u današnjem blog postu pokazaću Vam sadržaj moje Juvia's Place Mystery kutije. Veliki sam fan Juvia's proizvoda tako da je ovo bila savršena prilika da isprobam još noviteta.  Uvek mi se dopadao koncept misteri kutija jer nam pruža mogućnost da izađemo iz zone komfora jer će se u paketu sigurno naći nešto što nikada namenski ne bi kupili. Juvia's Place misteri kutija bila je u prodaji u Avgustu i njena cena bila je samo 16 dolara. Pored pomenutog misteri boksa kupila sam još dve nove Rebel palete koje su mi se jako svidele.


Mystery box sadržao je 4 full  proizvoda i mislim da sam ja dobila najbolju verziju kutije. Prvi proizvod, ujedno i najnoviji Juvia's proizvod je i Sculpt, i Shade olovka za obrve. Ova olovka ima lepo pakovanje, veoma je tanka i laka za korišćenje. Za sada mogu reći da je sasvim okej. Ja sam dobila nijansu Ebony koja je najtamnija koju imaju. Cena olovke jeste $12.
Drugi proizvod koji se našao u kutiji jeste The Saharan paleta senki. Ovu paletu sam imala na listi želja i bila sam veoma srećna kada sam je ugledala u kutiji. Juvia's palete imaju lepu i zanimljivu  kombinaciju boja. Juvia's senke su veoma kvalitetne, ja posedujem par Juvia's paleti i odlične su. Regularna cena ove palete jeste 20 dolara tako da sama vrednost ovog proizvoda prelazi cenu koju sam platila za Mystery box.




Naredni proizvod me je apsolutno oduševio a to je Heroine Loose Highlighter. Ovo je nešto što nikada ne bih kupila, ne znam iz kog razloga ali loose hajlajteri mi nikada nisu bili simpatični.  Heroine Loose Highlighter je prelep, oduševljena sam teksturom koja je tako nežna i nijansom boje šampanjca. Sjaj koji ovaj hajlajter ostavlja je neopisiv. Nakon ovog proizvoda višću obraćati pažnju na proizvode ovog tipa. Cena ovog proizvoda je 15 dolara. 



Poslednji proizvod jeste La mariposa sjaj za usne. Lepo izgleda i ima divno pakovanje. Nisam ga probala jer će završiti kao poklon. Ova sjaj više nije u ponudi na Juvia's sajtu, sigurno je bio deo neke limitirane edicije. Na internetu sam pronašla da je cena ovog sjaja nekada bila 13 dolara.



 Ukupna vrenost svih proizvoda koji su se našli u mom paketu iznosi 60 dolara, a ja sam ih platila 16 dolara. Cena poštarine iz Amerike za Srbiju je 16 dolara. Ostaviću vam linkove svih dostupnih proizvoda: 
Heroine Loose Highlighter (15 dolara) - link proizvoda je OVDE  The Saharan Eyeshadow Palette (20 dolara) - link proizvoda je OVDE i Sculpt, i Shade Eyebrow Pencil (12 dolara) - link proizvoda je OVDE  U nekom od narednih postova podeliću utiske i o novim Rebel paletama. U komentarima podelite Vaše utiske o ovom Mystery box-u.  
DISCLAIMER: 
This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images