Eyeko London Black Magic Liquid Eyeliner

17:15:00



"Never ask a girl with winged eyeliner why she's late!"
I'm that type of a girl!
I wear eyeliner everyday and that is my favorite eye makeup product.
Today post will be about one amazing eyeliner by Eyeko London.

"Nikada ne pitajte devojku sa ajlajnerom zašto kasni!"
Ja sam taj tip devojke!
Nosim ajlajner svakog dana i to je moj omiljeni proizvod za oči.
Današnji post biće o jednom sjajnom ajlajneru brenda Eyeko London.



Eyeliner comes in this beautiful blue/black box.
And eyeliner is in pen form.
It's called Black Magic Liquid Eyeliner.
It's made in Japan and have 0,4ml.
Ajlajner dolazi u plavo/crnoj kutiji.
U formi je olovke\markera.
Nazvan je Black Magic (Crna Magija) tečni ajlajner.
Napravljen je u Japanu i ima 0,4ml.



I was not a big fan pen eyeliners until I try this one.
Now it's so easy to do winged eyeliner because tip is so pointed and sleek.
You can play with this one, do graphic eyeliner or just regular.
Color is so black, pigmented, don't fade and it's longlasting and so so good.



Nisam bila fan pen ajlajnera dok nisam probala ovaj.
Sada ja jako lako stavim ajlajner zato što je vrh (aplikator) jako precizan i tanak.
Možete se igrati sa ovim, uraditi možda grafik ajlajner ili samo regularni.
Boja je jako crna, pigmentovan je, ne bledi, dugotrajan je i jako dobar.




It's available on Eyeko London website and you can purchase here:
Dostupan je na Eyeko London-ovom sajtu i možete ga kupiti ovde:


Eyeko London now is one of my favorite makeup brend.
And I absolutely recommend this eyeliner.
It's currently my favorite.
Eyeko London je sada jedan od mojih omiljenih brendova šminke.
I ja apsolutno preporučujem ovaj ajlajner.
Trenutno je moj omiljeni.



What's your favorite eyeliner?
Is it drugstore or high end?
Plase let me know in comments.

Koji je Vaš omiljeni ajlajner?
Molim Vas recite mi u komentarima.

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

(This post is not sponsored and all thoughts are my own)


Pictures with me wearing this eyeliner you can find on my instargam:


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images