Ingrid Kozmetika Satin Touch rumenilo br. 10 Recenzija

11:18:00

"Speed of love is measured in blushes per hour."


Zdravo svima!
Rumenila su jedan od nekoliko neizostavnih proizvoda u šminkanju.
Bili Vi profesionalni šminker ili obični ljubitelj kozmetike, ovaj proizvod je zasigurno deo Vaše makeup rutine.
Rumenila se koriste da bi dali zdrav izgled našoj koži, sjaj, svežinu i dimenziju našem licu.
A danas Vam pišem o jednom veoma lepom rumenilu brenda Ingrid Cosmetics.


Na prvi pogled sigurno će Vas podsetiti na Milani rumenila. Da, i mene je, imaju taj sličan cvetni dizajn.
Veoma je lepo!
Samo pakovanje je fino, malo, kompaktno.
Naziv dobro opisuje ovaj proizvod Satin Touch - Satenski Dodir.
Rumenilo je veoma nežno, ostavlja baršunast i nežan osećaj na koži.
Miris je takođe prijatan.
Rumenilo ima 3,5 grama.




Na sajtu www.kozmetikaiparfemi.rs imaju tri nijanse ovog rumenila ( 10, 11 i 12 ).
Ja sam odabrala nijansu 10.


Ova nijansa je divna, svetla roze/breskva boja, savršena za sve nas sa bledom puti.
Što se tiče teksture i formule, ovaj proizvod je puderast.
Kako se vidi i na fotografijama, ovo rumenilo nije puno pigmentovano.



Meni lično to ne smeta, može se nadograđivati, tako da je potrebno samo malo više vremena da bi dobili željenu jačinu.
Mislim da je savršeno za svaki dan, jer divno ističe obraze a nežni šimer koji u sebi sadrži daje nam sjaj i svežinu.





Rumenilo je dostupno na sajtu Kozmetika i parfemi po ceni od 255,00 RSD
A možete ga kupiti ovde

Cena je jako pristupačna, a za porudžbine preko 1000 dinara, imate besplatnu poštarinu.

Rumenilo je zaista lepo, dobar izbor ako ste početnik jer sigurno nećete pogrešiti kada ga nanosite.

A da li ste ga Vi probali?
Kakva su Vaša iskustva?
I naravno pišite mi koje je Vaše omiljeno rumenilo?

Instagram - @En_Angie www.instagram.com/en_angie/
Twitter - @En_Angie

 Do sledećeg čitanja!
Volim Vas sve!
En
xxx

You Might Also Like

2 коментара

  1. Probala sam ga i fenomenalno mi je :) Ingrid je zaista odlican posao napravio sa ovim rumenilom, bas je pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images