Favorite skin care products

13:10:00

Hey everyone,
do you remember how much skin is important?
I really do!
And today I'm sharing with you my favorite skin care products.
And let's start!


Zdravo svima,
da li shvatate koliko je koža bitna?
Ja stvarno brinem!
I danas ću podeliti sa Vama moje omiljene proizvode za negu lica.
I hajde da počnemo!


First product that I'm using to remove my makeup is Herb Day 365 Cleansing Foam with mung beans by The Face Shop Cosmetics.
This is one of my first Korean skincare product and I love it!
I use just a little of this product, massage over wet face and avoid contact with eyes.


Prvi proizvod koji koristim za uklanjanje šminke je HerDay365 pena za čišćenje lica sa ekstraktima Mung pasulja od The Face Shop kozmetike.
Ovo je jedan od prvih korejanskih proizvoda za negu lica koje sam probala i jako mi se sviđa.
Ja koristim veoma malo proizvoda i nežno ga masiram na vlažno lice i izbegavam kontakt sa očima.

Next product is Avon Care 3in1 Gentle Aloe.
I use this products for removing my eye makeup, because is so gentle.
Also, Avon products are so affordable and this stuff is really good.


Sledeći proizvod je Avon Care 3in1 meleko za čišćenje.
Koristim ovaj proizvod za uklanjanje šminke na očima, zato što je jako nežan.
Takođe, Avon proizvodi su jako pristupačni  i ovaj proizvod je stvarno odličan.

My favorite peeling right now is White Jewel by The Face Shop Cosmetics.
I use this peeling once or twice in week, this product have natural celloluse that peels off the dead skin cells.
It's spreads so well that a little bit goes a long way.
As you keep on massaging the product on the face it exfoliates the skin and forms small bundles of product which exfoliates the skin further.


Moj omiljeni piling trenutno je White Jewel od The Face Shop kompanije.
Koristim ovaj piling jednom ili dva puta nedeljno, ovaj proizvod ima prirodnu celulozu koja uklanja mrtve ćelije kože.
Nanosi se veoma dobro tako da malo traje veoma dugo.
Kada masirate proizvod na licu on čisti kožu i stvara male čestice koje sakupljaju mrtve ćelije.


Next product that I'm using is Farmasi Skin Care Facial Cleanser Tonic.
I apply this product on my face and neck with cotton pad.
This cleansing tonic have smell of cucumber and gives skin healthy look.


Sledeći proizvod koji koristim je Farmasi Skin Care tonik za lice.

Nanosim ovaj proizvod nanosim na lice i vrat tuferima.
Ovaj tonik ima miris krastavaca i koži daje zdrav izgled.


When it comes to mask, a have three that I'm loving:
Kada su maske u pitanju, koristim tri koje jako volim:
Blackhead clearing Mask by Avon.

I apply a thin layer to face and wait until mask turns white.
I use this mask 2-3 times per week.



Blackhead clearing maska od Avon-a.

Ova maska namenjena je uklanjanju mitisera.
Nanosim ovu masku u veoma tankom sloju i onda čekam dok maska postane bela.
Koristim ovu masku 2 ili 3 puta nedeljno.


Next is Farmasi Refreshing Peel Off Mask.
I really love this.
After this mask my skin is soft, clean and moisturized.


Sledeća je Farmasi Osvežavajuća Peel of maska od Limeta.

Jako volim ovu masku.
Nakon korišćenja ove maske, koža je nežna čista i hidrirana.


And the last one is Activated Charcoal Clay Masque by Banish.
Honestly,  this one is my fave.
To use this mask I need to mix with water to create mouse texture.
And than apply to the face.
Banish products are cruelty free, paraben free and vegan friendly.


I poslednja je maska sa aktivnim ugljem od Banish-a.

Iskreno, ovo je moja omiljena.
Pre nego što koristim ovu masku moram da je pomešam sa vodom da bi napravila penastu teksturu.
Banish proizvodi nisu testirani na životinjama, bez parabena su i veganski su.


When my skin is extremely dry I love to use Panthenol Oilment.

This product refresh my skin and give my skin healthy look.



Kada mi je koža ekatremno suva volim da koristim Pantenolovu mast.

Ovaj proizvod osvežava moju kožui daje joj zdrav izgled.


On my daily bases I use Pflege Cream by Bübchen.
This is my fave cream of all time.
Hidrate my skin, it's soft and glowy.
I just love it!


Na dnevnoj bazi koristim Pflege Creame - kremu od Bübchen-a.

Ovo je moja omiljena krema svih vremena.
Hidrira moju kožu, nežna je i sjajna.
Jednostavno, jako je volim.


For my under eyes I use Ginseng Royal Silk Eye Cream by Nature Republic.
I have problem with my under eyes and this cream really help me.


Za predeo ispod očiju koristim Ginseng Royal Silk kremu za predeo ispod očiju od brenda Nature Republic.
Ja imam problema sa područijem ispod očiju i ova krema mi neutrališe sve probleme.


And last two products are Vitamin C Serum and Vitamin C Beauty Elixir by Banish.
I'm obsessed with this two products because they are so so good.
They are almost empty because I use them so many times.
I apsollutely recommend them, if you need serum or beauty elixir check banish



I poslednja dva proizvoda su Vitamin C Serum i Vitamin C Beauty Elixir oba od Banish kompanije.
Ja sam opsednuta sa ova dva proizvoda, zato što su jako dobri.
Skoro su prazni jer ih koristim veoma često.
Apsolutno ih preporučujem svima, ako Vam je potrevan serum ili beauty elixir pogledajte Banish


And that is all!

Let'm know your fave skin care products?



I to je sve!

Recite mi Vaše omiljene proizvode za negu lica!

Until the next reading!

Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images