Empties #4 Potrošeni proizvodi

20:23:00

Zdravo svima! 
Još jedan post u empties serijalu je pred Vama.
Tako da ćete danas čitati mini recenzije o proizvodima koje sam nedavno potrošila.
Pa hajde da počnemo!


Prvi proizvod jeste Nivea Body Lotion.
Jako volim Nivea proizvode za negu tela. Ovaj losion sadrži 250 ml proizvoda i miris mi se takođe dopao.
Planiram ponovo da ga kupim.


Zatim tu je i Alverde balzam za usne. Moje usne su veoma suve, zato moram stalno da ih negujem.
Ovaj balzam je sasvim ok, nije drastično promenio situaciju mojih usana ali je hidratantan i veoma prijatan.
Takođe, cena mu je jako pristupačna, oko 120 dinara i može se naći u DM radnjama.


Sledeći proizvod je The Face Shop Nature Garden Cleansing Bar.
To je sapun za lice korejskog brenda The Face Shop.
Znam da mnogi savetuju da izbegavamo da čistimo lice sapunima.
Ali ovaj sapun je zaista odličan, nije isušivao moju kožu i imao je miris grožđa.


Još jedan Nivea proizvod je tu.
A to je Nivea hidratantna krema.
Moj problem sa njom jeste da joj je istekao rok i sada uzasno miriše pa ide u korpu.



I poslednji proizvod jeste Fa Glamous Moments dezodorans.
Miris je očaravajući i jako me sviđa!
Planiram ponovo da ga kupim!


A da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ja koristim stalno tu Niveinu kremu i uvijek nove i nove zalihe se kupuju. Odličan post i mnogo mi se dopadaju tvoji empties proizvodi ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images