Golden Rose Long Stay Gel Eyeliner recenzija

00:07:00

Zdravo svima!
Sigurna sam da ste i Vi svesne da dobar eye makeup može da promeni celokupan izgled.
Ajlajneri su definitivno jedan od nekoliko koraka do tog savršenog look-a!
Bili oni u gel ili tečnoj formi to su proizvodi koje najčešće koristimo.



U okviru kolekcije Long Stay imamo i gel ajlajnere i to u tri nijanse:
1. 01 Pure Black
2. 02 Deep Brown
3. 03 Ingido Blue

Za kolekciju Long Stay već svi znaju  jer su tečni karmini napravili pravu pometnju.
Ali mi danas govorimo o Gel ajlajneru iz ove kolekcije, a nijansa o kojoj ću Vam pisati je 02 Deep Brown.



Za Golden Rose proizvode važi pravilo da su odličnog kvaliteta i naravno pristupačne cene.
A da li ovaj proizvod spada u tu kategoriju, saznaćete uskoro.
Pa hajde da počnemo!


Proizvod dolazi u lepoj crnoj kartonskoj kutiji.
Gel ajlajner je smešten u maloj plastičnoj posudici.
U gornjem delu pakovanja imamo i četkicu, koju ja inače ne koristim.



Što se tiče teksture, tvrđa je od ostalih gel ajlajnera koje sam probala.
Nasuprot tome, ajlajner se veoma lako nanosi, dugotrajan je i nakon sušenja je mat.
Takođe, dugo ostaje i u vodenoj liniji.
Naziv nijanse mu sasvim odgovara, tamna braon, hladnog tona.



Jako se lepo slaže sa mojim zelenim očima i smatram da će predivno izgledati na svim devojkama.
Što se tiče nanošenja, kao što sam i napomenula, meni se četkica ne sviđa jer nakon određenog vremena ajlajner se suši i malo je teže raditi sa njima a ova četkica će Vam samo odmagarti.
Ja koristim klasičnu četkicu za ajlajner, koja je sa sajta Nurbesten.de




Ona je deo seta koji možete pogledati ovde
U saradnji sa Nurbesten-om imam i kupon kod za sve Vas END10 sa kojim ostvarujete 10% na celokupan asortiman koji nije na popustu.



Ovaj ajlajner sadrži 2,5 gr proizvoda, što smatram da je sasvim solidno i zadovoljavajuće.
Gel ajlajneri se inače veoma sporo troše, tako da će Vam jako dugo trajati.
Long Stay Eyeliner Gel je moguće kupiti u Lilly radnjama, po ceni po
ceni 375 RSD a onilne cena je 356 RSD



Ovaj gel ajlajner je odličan, mislim da je dobar izbor i za početnike u šminkanju.
A da li Vi volite gel ajlajnere?
I koji je Vaš omiljeni?



Instagram - @En_Angie www.instagram.com/en_angie/
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images