Green spring jacket | Gamiss

09:18:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
Today I'm writing about my new Gamiss fashion item.
It's this beautiful army green faux suede jacket.
So, let's start!




Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Danas Vam pišem o još jedanom fashion novitetu sa sajta Gamiss.
To je ova prelepa zelena prolećna jakna.
Zato, hajde da počemo!



In my wardrobe green is the most common color.
This jacket is super soft and lightweight.
It's that modern and urban style so you can easily combine it with different fashion pieces and different outfits.







U mom ormaru zelena je najzastupljenija boja.
Ova jakna je veoma mekana i lagana.
U tom je modernom i urbanom stilu tako da ćete je lako kombinovati sa raznim modnim kombinacijama.



This jacket is really great for upcoming spring season so go check it.
More about it find on Gamiss, I will link it here: http://bit.ly/2FtkkU6



Ova jakna je odličan izbor za predstojeću prolećnu sezonu.
Više o njoj pogledajte na Gamiss-u, ostaviću Vam link ovde: http://bit.ly/2FtkkU6


That will be all of me for today!
I hope you like it and don't forget to use code GMSTYLE for 15%off discount.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

3 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ova jaknica, a tebi super pristaje. Takođe, nije mi čak ni ružna boja, nego mi se izuzetno sviđa i mislim da je odlična za ovaj dio proljeća ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Jakna ti predivno stoji. Ja lično volim maslinastu boju, te me je oduševio ovaj post i predivne fotografije!
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images