Skincare new in #2

09:19:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Današnji post posvećen je novim proizvodima za negu kože.
Moja koža nije problematična ali je suva pa zahteva konstantnu negu.
Koji su to proizvodi noviteti u mojoj skincare rutini saznaćete upravo sada.
Zato hajde da počnemo!



Većinu proizvoda sam i testirala, tako da će u sklopu ovog posta biti i mini recenzije samih proizvoda.

Dva noviteta jesu sapuni od kozijeg mleka brenda Eco product.
Veliki sam ljubitelj sapuna i koristim ih u čišćenju lica.
Ovi sapuni su ručno rađeni, ne sadrže veštačke dodatke i veoma prijaju mojoj koži.
Kupljeni su u Lilly-u a cena im je veoma pristupačna.



Zatim, noviteti su i Ziaja kreme za lice. Kupila sam dnevnu i noćnu.
Ove kreme su odlične, lepo hidriraju kožu i čine je svilenkastom na dodir.
Takođe, sadrže kompleks kozijeg mleka i vitamina A i E.
Apsolutno ih preporučujem svima sa suvom kožom.
Dostupne su u Lilly i DM radnajma, a ja Vam ostavljam linkove sa Lilly onilne prodavnice.
• Day Cream 

• Night Cream

Veliki sam ljubitelj proizvoda za lice iz Avonove linije Planet Spa.
Ovog puta naručila sam Perfectly Purifying piling za lice sa mineralima Mrtvog mora.
Lepo uklanja nečistoće iz kože i čini je svežom, mekom i lepom.




Drugi proizvod iz ove linije je Treasures Of The Desert maska za lice sa marokanskim arganovim uljem.
Ovu masku do sada nisam koristila i veoma sam uzbuđena da je isprobam.




Moja Avon porudžbina nikada ne bi bila kompletna bez Avon Care Gentle Moisture gela za čišćenje lica.
Ja ga koristim za uklanjanje šminke na očima jer je veoma nežan.




I poslednji proizvod jeste Sensilis ulje čajnog drveta.
Ovo ulje je moja opsesija i mojoj koži veoma prija.
Dostupan je u svima Lilly randnjama, link je upravo ovde:



Da li ste Vi probali neke od ovih proizvoda?
Pišite mi u komentarima.

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images