Essence Cosmetics Long Lasting lipsticks Recenzija

17:19:00

"Inner beauty is great, but a little lipstick never hurts."

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Današnji post posevećen je Essence long lasting karminima.
Nažalost vrlo retko pišem o Essence proizvodima a posedujem ih jako puno tako da sam odlučila da popravim tu lošu statistiku.
Po mom mišljenju Essence je jedan od najpristupačnijih brendova u našim drogerijama sa vrlo kvalitenim proizvodima.
Prva asocijacija na ovu kozmetičku kompaniju su mi odlični karmini i olovke za usne.



Long lasting kolekcija karmina je stalna postavka u Essence asortimanu, a Essence je poznat po raznim kolekcijama koje su uglavom sezonke i čije proizvode nakon određenog vremena ne možemo pronaći na policama.

Long Lasting karmini dolaze nam u crnoj plastičnoj ambalžali, veoma je jednostavna a pažnju će Vam privući samo Essence logo na poklopcu.
Karmini poseduju veoma lep oblik koji je jednostavan i lak za nanošenje.
Iz ove kolekcije ja posedujem tri nijanse:
11 Nude Love,
12 Blush My Lips i 
27 Mystic Violet.




Kao što možete videti prve dve nijanse poseduju stariju ambalažu dok je nijansa 27 novija u mojoj kolekciji.
Long Lasting karmini poseduju kremastu formulu, glossy završnicu i vrlo su laki za nanošenje.
Takođe, veoma su pigmentovani ali na usnama traju svega par sati.
Uvek ih kombinujem sa nekom Essence olovkom kako bi mi ivice usana izgledale tačnije i preciznije.


Moja omiljena nijansa jeste Nude Love, ako me pratite na Instagramu sigurno to i znate.
Jedno vreme ga nisam skidala. Nijansa ovog karmina je prlepa svetla nude roze koja izgleda divno na mnogima.

Zatim, posedujem i nijansu Blush My Lips 12.
Ne znam zašto ali moja kamera ne pokazuje istinsku nijansu ovog karmina.
Upitanju je prava pink roze nijansa a na fotografijama izgleda baš crvena.

I poslednji je Mystic Violet, ovu nijansu je potrebno nadograđivati i kombinovati sa olovkama za usne.
Inače, nijansa je veoma lepa i dramatična.



Ove proizvode možete naći u Dm ili Lilly radnjama i cene su veoma pristupačne.
Takođe, pišite mi da li želite još postova o Essence proizvodima i koji Essence proizvod je Vaš omiljeni.



Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images