Long Sleeve Formal Shirt | Rosegal

15:08:00

"In a world full of trends I want to remain a classic." 

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
In today blog post I'm writing you about classic but beautiful shirt from Rosegal.
I order this shirt a while back but then the winter arrived so I didn't wear it.
It's finally spring, so I can finally give you my impressions of it.
So, let's start!

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U današnjem blog postu pisaću Vam o klasičnoj ali prelepoj košuljici sa sajta Rosegal.
Ovu košuljicu sam naručila davno, ali je onda stigla zima tako da nisam imala prilike da je nosim.
Napokon je proleće tu, tako da Vam konačno mogu preneti moje utiske o njoj.
Zato hajde da počnemo!





This formal shirt is made from cotton and it's really soft to the touch.
There are 4 sizes ( S, M, L and XL) mine is in size M and it fit me perfectly.
While I'm writing this post, it is not available on Rosegal website, but of course I'll leave you a link of it.
I hope it will be available soon.

Ova košuljica napravljena je od pamuka i na dodir je veoma prijatna. 
Postoje 4 veličine ( S, M, L and XL)  moja je u veličini M i savršeno mi odgovara.
Sa ovakim tipom košulja savetujem da uzete veličinu koja je za broj veća.
Dok Vam pišem ovaj post ova košuljica nije dostupna na Rosegal sajtu, ali naravno ostavljam Vam link da je pogledate.
Nadam se da će je uskoro vratiti.



This shirt deserves an A+.
Quality is amazing and color combo is great, I love blue and white.
This shirt can perfectly fit with many outfits and makeup look.
With it you can combine skirts and trousers as well.
In the same time this shirt is elegant and casual.

Od mene ova kosuljica zaslužuje A+.
Kvalitet je neverovatan i komninacija boja je sjajna, volim plavu i belu.
Košuljica se savršeno uklapa sa razičitim modnim kombinacija i makeup look-ovima.
Sa njom možete kombinovati suknjice i pantalone.
U isto vreme ona je veoma elegantna ali i obična.



I like it very much, I hope you too.
That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!


Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images