Lace Embellished Flare Sleeve Blouse | Gamiss

16:43:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
Spring is time for change and lightweight clothes. Finally!
So guys, today I'm writing about this gorgeous blouse from Gamiss webiste.
This blouse is incredible and so comfortable.
So let's start!




Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Proleće je vreme promena i lagane odeće. Konačno!
Pa, narode danas Vam pišem o divnoj bluzici sa sajta Gamiss.
Ova bluzica je prelepa i veoma udobna.
Hajde da počnemo.




This blouse is so beautiful, right?
Details are done so pretty and I'm loving the white lace on it.
Quality is amazing and I'm really immpressed.





Ova bluzica je prelepa, zar ne?
Detalji su odrađeni jako lepo i najviše mi se dopada bela čipka na njoj.
Kvalitet samog proizvoda je neverovatan, ja sam iskreno impresionirana.





It is available in white variation as well as in the one I own.
Size range is normal (S, M and L), mine is in M size.
M size fit me perfectly and I'm very satisfied.
Here is link: http://bit.ly/2DKYV7i




Dostupna je i u beloj varijati ali i u ovoj koju ja posedujem.
Raspon veličina je klasičan (S, M i L), moja je u veličini M.
Veličina M savršeno mi odgovara i jako sam zadovoljna njom.
Link do nje: http://bit.ly/2DKYV7i


That will be all of me for today!
I hope you like it and don't forget to check Gamiss.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images