Llums Cosmetics Eye pencils

13:07:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Llums kozmetika lagano postaje jedan od mojih omiljenih brenodova dostupnih u drogerijama.
Mnogi proizvodi su odlični i cenovno su veoma pristupačni.
Kod svake makeup kompanije postoje proizvodi koje me jednostavno oduševe na prvo korišćenje ali i oni drugi koji me razočaraju.



U svom asortimanu Llums ima različite formule olovki, postoje klasične olovke i one koje sadrže gliter u sebi.
Ja posedujem po jednu od obe vrste i o njima ću Vam detaljno pisati danas.




Formula Llums olovki je baš suva, čime su teže za nanošenje.
Pigmentacija odnosno svoč na ruci je odličan i lepo prikazuje nijanse ali u vodenoj liniji olovke su jedva primetne.


Glitter formula je pigmentovanija nego klasična verzija i meni se više dopada.
Posedujem nijansu Glitter black koja je crna olovka a sadrži srebrni gliter u sebi.
Gliter nije krupan i jak tako da ne smeta oku.
Klasična verzija dostupna je u više boja i moja je u nijansi Navy.
Nijansa Navy je prelepa tamno plava, ova nijansa plave je meni omiljena.



Ukratko ako ste u potrazi za novim olovkama, ove Vam ne bih preporučila.
Veoma su suve i teško se nanose u vodenoj liniji.
Ako do sada niste isprobali nešto iz Llumsovog asortimana ja bih Vam preporučila lakove za nokte, bronzere, karmine i sjajeve za usne.

Llums Cosmetics proizvode možete naći u svim Lilly radnjama kao i na Lilly online shopu.



Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images