BH COSMETICS SHAAANXO PALETTE

11:13:00

Shannon Harris poznatija kao Shaaanxo jedna od mojih omiljenih beauty youtuber-ki.
Od ove novozenlandske influenserke naučila sam skoro sve šta  znam o šminkanju.
Kada je pre skoro dve godine predstavila svoju paletu sa brendom BH Cosmetics bila
sam naprosto oduševljena da sam tada sebi obećala da ću je jednog dana imati.
Na moju veliku sreću to se desilo zahvaljući mojoj dragoj Viktoriji @CHEETAHMAKEUPARTIST  .




 Shaaanxo paleta dolazi nam u prelepoj svetlo beloj/roze kutiji. 
Sama paleta je kartonska i veoma praktična jer sa jedne strane sadrži 9 senki dok na drugoj 9 karmina.
Ako pratite Shaaanoxo razumećete zbog čega se karmini nalaze u paleti.
Shaaanonxo je kraljica lip swatch videa na YouTube-u i njena kolekcija karmina je neverovatna.




Paleta koju ja posedujem je origanalna odnosno prvobitna verzija mada je dostupna
Remix verzija koja sa obe strane palete sadrži samo senke.
Ova paleta je veoma personalizovana jer su senke pretežno neutralnih tonova,
 a to je ono što zapravo karakteriše ovu devojku.
Od devet senki tri su mat dok su ostale šimeraste.
Za mene je ova paleta je odličan izbor za dnevnu šminku jer poseduje sve nijanse koje ja volim i nosim.




CLARITY - je prva senka u paleti reč je o svetloj krem mat nijansi,
HOLY GRAIL - je prelepa šimerasta senka šampanj nijanse,
GLOW BABY - je još jedna šimerasta senka tople rose gold nijanse,
BUTTERCUP - je mat svetlo narandžasta-žuta senka,
BEACH BABE - je prva bronzana šimerasta senka,
TERRACOTTA - je poslednja mat senka u paleti, prelepa cvenkasto braon nijansa,
TOASTED - je šimerasto bronzana senke ali neutralnog podtona,
AVOCADO - je duochome šimerasta senka. Veoma zanimljiva jer pod različitim uglovima svetlosti izgleda zelenkasto crvena.
SIHOULETTE - poselednja senka u paleti tamna crna sa ljubičastim šljokicama.







Karmini ne poseduju imena tako da ih detaljnije ne mogu opisati ali mogu

 reći da su veoma kremasti i prijatni na usnama.



Što se tiče formule samih senki one su odlične.
Senke su mekane i veoma lagane, bukvalno ih ne osećate.
Mat senke se veoma lepo blendaju ali se moraju malo nadograđivati dok su 
šimeraste senke veoma pigmentovane.
Ono što sam primetila kod BH senki jeste da je teže izvući pigment iz senki ali 
kada su na očima one se ne skidaju.
Iako paleta sadrži samo devet senki sa njima možete postići mnogo look-ova.
Ja je iz dana u dan koristim i svaki put uradim nešto drugo.








Kao ogroman fan Shaaanon-inog rada ja sam veoma zadovoljana ovom paletom.
Mislim da je odlična, kompaktna i idealna za putovanja.
Iako posedujem ovu paletu ako budem bila u prilici kupiću i Remix verziju.
Mojoj sreći nije bilo kraja kada je Shaaanon podelila moj makeup look na
 njenom Shop Xo Beauty profilu.
Pogledajte fotografiju OVDE.
Vi mi u komentarima pišite da li ste probali BH senke?
I da li pratite Shaaanxo na YouTube-u?

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images