Multi-Function Plastic Desk Cosmetic Storage Box | Dresslily

22:03:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
In today post I'm writing about another item from my recent Dresslily haul, 
it's plastic storage box. If you have huge makeup collection as I have, them we
both suffer with organisation. So, you will probably enjoy  reading this post and let's start!



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem vam o još jednom proizvodu iz moje nedavne Dresslily
kupovine, reč je o kutiji za organizaciju.
Ako posedujete veliku kolekciju šminke kao ja onda patimo za organizacijom.
Tako da će se vama sigurno svideti ovaj post, zato hajde da počnemo!



This Multi-Function Plastic Desk Cosmetic Storage Box is life saver.
On mine I decide to put some palettes, eyeshadow sticks, liquid eyelinrs and some lipstcick.
This organizer contains eight smaller parts into which you can put various products.


Ova multifunkcionalna plastiča kozmetička kutija je "life saver" za mene.
U mojoj sam odlučila da stavim neke palete, stik senke, tečne ajlajnere i neke karmine.
Ovaj organizajner zapravo sadrži osam manjih delova u koje možete staviti različite proizvode.



This box you can put in Living Room, Bathroom, Bedroom it does not matter 
because it is very easy fits with the environment.
It's available in 4 colors: blue, white, pink and green.
And you can find this item right HERE.

Ovu kutiju možete staviti u dnevnoj sobi, kupatilu, spavćoj sobi zapravo to 
nije bitno jer se ona vrlo lako uklapa sa ostatkom okoline.
Dostupna je u četiri boje: plava, bela, roze i zelena.
I možete je naći upravo OVDE.

That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: 
PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images