Empties #13 - Potrošeni proizvodi | Pixi, Facetheory, Farmasi, Garnier, VZK...

12:18:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Ovog puta bavimo se jednom zanimljivom temom a to su potrošeni proizvodi.
Kroz ovaj moj mali serijal prošlo je puno proizvoda. Oni koji su mi se dopali vraćala sam im se ponovo ali uvek postoji i ona druga strana tj. proizvode koje ne želimo čak ni da vidimo. Zato, krećemo odmah sa današnjom mini turom.


Prvi proizvod o kome želim da pišem je Noreva Actipur gel za čišćenje lica. Ovaj gel je namenjen koži sklonoj aknama.
Malo je skuplji, ali je odličan.
Ocena: 10/10


Potrošila sam i dva Farmasi DR. C. Tuna šamponaMislim da je ovaj šampon jedan od najpopularnijih Farmasi proizvoda.
Meni je bio sasvim okej, malo me je pekao za oči ali moram priznati da se od njega kosa malo sporije masti. 
Ocena: 7/10


Potrošila sam i VZK micelarnu vodu. Kupila sam je dok je bila na rasprodaji.
Sasvim je u redu ali moj lični favorit je Garnier Micelarna. Teže skida šminku sa očiju pa taj detalj me je malo razočarao. 
Ocena: 5/10


Govoreći o Garnier-u, potrošila sam SOS Repair kremu za kosu.
Već sam pričala o njoj na Instagramu
morate je probati.
Ocena: 10/10


Dezodoranse često bacam, ali ovaj sam sačuvala jer sam htela da vam pričam o njemu. Reč je BU dezodoransu, slučajno sam ga kupila i nisam se pokajala. Neverovatno miriše i sada je jedan od mojih omiljenih.
Ocena: 10/10


Facetheory proizvodima očekuje vas poseban post tako da sada neću puno pisati o njima.
Ocena: 10/10


Takođe, potrošila sam InkKey-ov hijaluronski serum. Ovaj serum je deo moje rutine nege kože. Dobar je i pristupačniji od TheOrdinarijevog seruma.
Možete pronaći The Inkey proizvode u Sephori ali i na The Inkey sajtu.
Ocena: 10/10


I poslednji proizvod je Pixi Glow tonik. Najbolji tonik koji sam probala, odgovara mojoj koži. Pixi proizvode možete pronaći u Sephori.
Ocena :10/10


Recite mi u komentarima da li ste probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie 
Tiktok - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
Enisa
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.






You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images