DM BabyLove cream

12:43:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Odmah nakon nastupanja hladnog vremana moja koža postaje veoma suva, dehidrirana a na određenim mestima puca.
U svoj skin care rutini nedavno sam unela neke novine koje su tu situaciju veoma promenile. Reč je o dm-ovoj Baby Love kremi koja je namenjena nezi lica i tela.

* primetila sam da su joj sada promenili ambalažu ali proizvod je ostao isti. 
Očigledno da sam ja kupila stariju verziju. 

Kremica poseduje veoma lepu amabalažu i njega gramaža iznosi 75 ml.
Baby Love krema ne sadrži boje, dermatološki je testirana i sadrži hamamelis, pantenol, suncoketovo i bademovo ulje.


Stuktura joj nije lagana ali se veoma lako raspoređuje na koži. Takođe, na mojoj koži potrebno je malo više vremena kako bi se apsorbovala. Nanosim je ujutru i uveče kako bi mi odezbedila dobru hidrataciju tokom dana. Krema poseduje prijatan miris koji je veoma lagan.


Iskreno, veoma sam iznenađena ovim proizvodim jer mi veoma lepo hidrira kožu i štiti je od dalje isušivanja.
Takođe, odlična je i za negu ruku a suvi delovi na njima ukonili su se nakon prvog nanošenja. Ako imate suvi kožu ili je Vaša koža sklona isušivanju pogledajte ovu kremicu. Odlična je a uz to i veoma cenovno pristupačna.


Instagram - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
Enisa
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.






You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images