Essence proizvodi koji izlaze iz asortimana #2

09:51:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Nakon dužeg perioda ponovo se družimo sa Essence kozmetičkim proizvodima.
Ovog puta osvrnućemo se samo na proizvode koji izlaze iz asortimana.
Essence je poznat po raznim kolekcijama koje nisu deo stalne postavke.
Shodno tome dva puta godišnje ovaj brend ogranizuje akciju sniženja na određene proizvode za samo 129 dinara.
Prethodnih godina nikako nisam uspevala da ulovim proizvode koju su se nalazili na sniženju, tako da sam ovog puta bila i više nego uspešna.
Kupila sam čak sedam proizvoda, neke sam poklonila, neki se duplikati pa ih nisam fotografisala.



Ono sto se odmah našlo u mojoj Lilly potrošačkoj korpi bili su Fresh and Fit prajmeri.
Ja sam kupila čak četiri, znam previše ali kako rekoh nisu svi namenjeni meni.
Meni Essence prajmeri veoma odgovaraju, ovaj do sada nisam imala tako da je bio
odličan tajming da ga kupim.
Ovaj prajmer mi se dopada jer daje predivan sjaj koži.
Poseduje neku bisernu boju koja je intenzivna, malo je gušći i ako se nanese u
 većem sloju osetićete njegovu težinu.
Zbog jakog sjaja koji ostavlja na koži neće odgovarati svima.





Zatim, kupila sam i Million Nudes Faces 02 paletu senki.
Već dugo nisam koristila Essnece senke i iskreno sam se nadala da su 
poboljšali formulu.
Senke su za nijansu bolje nego one ranije.
Paleta je mala, slatka ali veoma teška za rad.
Mat senke nisu najpigmentovanje, potrebno ih je dosta nadograđivati i ne blendaju
 se baš najbolje.
Šimeraste senke su bolje pigmentacije i nijanse su veoma lepe i nosive.
Pre akcije od 129 dinara cena ovde palete bila je oko 600 dinara, smatram da je za ovaj kvalitet cena od 129 najadekvatnija.
Takođe, želim da pomenem da sam za potrebe fotografija koristila prajmer 
ispod senki kako bih Vam što lepše predstavila nijase iz palete.






I na kraju, poslednji proizvod u ovom haul-u jeste Colour Boost Vinylicious u nijansi 04 Woody Rosy.
Dugo sam razimišljala da li da kupim ovaj karmin i na kraju ipak jesam.
Veoma mi se dopada finiš, tekstura koja je vrlo lagana i prijatna ali naravno
 i nijansa koja je savršena za nežni dnevni makeup.





Kada je reč o Essence brendu, on generalno ima dobre ali i loše proizvode.
Ja volim Essence proizvode za usne, lice, olovke za oči ali generalno senke me za sada nisu oduševile.
Nisam deo Essnce PR tima tako da kupujem ono što mi se dopada i
čemu Vas uvek izvestim sa recenzijama.


To bi bilo sve od mene za danas.
Ako ste kupile nesto za vreme akcije podelite to u kometarima.
Takođe, napišite mi koja je Vaša omiljena Essnece paleta senki jer bih volela
 da isprobam još neku u nadi da će me neka razuveriti u moje za sada negativno iskustvo.

Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images