Februarski favoriti 2019

10:28:00

Zdravo svima,
i  dobrodošli nazad na moj blog.
Početak novog meseca znači da je vreme za favorite prethodnog.
Danas ćVam predstaviti proizvode koji su od nedavno neizostavni deo moje rutine.
Tokom februara isprobala sam puno proizvoda, bilo je puno novih tesktova na blogu tako da ću se potruditi da i dalje nastavim ovim tempom.
Kada je reč o proizvodima, odabrala sam smo one koji su postali nezamenjivi u mojoj kolekciji a koje do sada niste viđali u ovakvoj vrsti posta.


Počinjemo sa Essence Fresh and Fit prajmerom, nažalost izlazi iz asortimana i kupljen je za svega 129,00 RSD.
Jako mi se dopada jer daje divan sjaj koži. Više o njemu ali i ostalim Essence proizvodima u postu koji će biti objavljen.


Kada je reč o proizvodima za usne, moju omiljenu nude kombinaciju čine Sigma Beauty karmin u nijansi Antivenom i Llums Cosmetics olovka za usne. O Sigminom karminu već možete pročitati detaljnu recenziju, linkovaću post OVDE.
Llums Cosmetics olovku u nijansi Nude takođe sam kupila na akciji za 69.00 RSD.
Malo je tvrđe i suvlje formule ali ja sam joj našla primenu u potamljivanju ivica nakon nanošnja Sigminog karmina.
Lip kombinacija kao deo makeup look-a OVDE.



Takođe, želim da pomenem moja divna COLOURED CONTACTS sočiva.
Ja ih jako volim i često nosim, na fotografiji su Hazel.
Detaljan post o njima OVDE, IG fotografija sa Hazel sočivima OVDE.


Kada je reč četkicama, tokom februara pronašla sam dve četkice koje su mi promenile dnevnu rutinuPrvestveno Sigma Beauty F80 Air Flat Top Kabuki koja je postala moja omiljena četkica za aplikaciju tečnog pudera. Nanošenje pudera nikada nije bilo brže i lepše. Sledećčetkica jeste Divage Definer četkica koja se može koristi za isctavanje i popunjavanje obrva ali i nanšenje ajlajnera. Ova četkica jer najpreciznija koju sam do sada probala, postizanje savršene linije ajlajnera nikada nije bilo lakše.
Linkovaću Vam ove četkice upravo sada:
Sigma OVDE
Divage OVDE




I poslednji proizvod jeste Golden Rose ajlajner iz So Cute kolekcije.
Ovaj ajlajner je odličan, veoma pigmentovan, crne mat zvaršnice.
Poseduje odličnu četkicu tako da ce i početnicima u šminkanju odgovarati.
Detaljan post o ovom proizvodu OVDE.


To su bili moji  favoriti februara meseca.
Podelite neke Vaše proizvode u komentarima.



Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: 
Blog post nije sponzorisan.
Određeni proizvodi deo su PR-a.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images