Majski favoriti 2019

14:29:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Ovog puta majski favoriti malo kasne glavni razlog jeste preveliki broj obaveza.
Maj je bio veoma uzbudljiv, pregršt noviteta u mojoj kolekciji
 koja lagno postaje sve veća.
Moje omiljene proizvode iz prethodnih nedelja videćete upravo sada.
Zato, hajde da počnemo.


Prvi proizvod o kome želim da Vam pišem jeste Peach Bellini 
paleta brenda Makeup Geek Cosmetics.
Ovo jeste jedina paleta koju sam nosila u proteklom periodu.
Mislim da sve svi već upoznati sa njom jer je veoma često viđate na mom Instagramu.
Ovog puta neću se osvrćati na formulu jer sam o tome detaljno pisala,
blog post o Makeup Geek Peach Bellini paleti pogledajte OVDE.
Ova paleta je i dalje u prodaji i paletu možete pronaći na ovom LINK-u.





Naredni proizvodi jesu Sigma Beauty četkice, ove četkice zaista su

postale nezamenjive u mojoj kolekciji.
Veoma su kvalitetne i savršeno obavljaju svoj posao.
O mojoj Sigma Beauty kolekciji četkica Vam uskoro spremam post.





Naredni proizvodi jesu novi Sigma proizvodi za obrve.

Reč je o pomadi za obrve i gelu koji su zaista neverovatni.
Koliko ih zapravo volim govore moje jake i definisane obrve.

Ove četkice ali i proizvode za obrve možete pronaći na Sigma Beauty sajtu,
 moj kod za popust glasi

 En_Angie10 za 10% popusta.



Linkovi proizvoda su sledeći:
 Define + Pose brow pomade (Dark) - link OVDE
Tint + Tame brow gel (Clear and Dark) - link OVDE
E54 Medium sweeper brush - link OVDE
E75 Angled brow brush - link OVDE
P87 Edge precision brush - link OVDE
E55 Eye shading - link OVDE



Kada je reč o omiljenjim trepavicama u poslednjem periodu
 one jesu T.M. Cosmetics Sipempmdiva u broju 5.

Ovaj model jeste prirodniji ali veoma lepo izgledaju na mom obliku oka.
Na narednom linku pogledajte kako ovaj model izgleda (OVDE) ali i sada sledi link
gde ih možete pronaći online (OVDE).


Sada slede proizvodi za usne, koji su ovog puta veoma brojni.
Krenuću sa olovkama za usne, ove Essence olovke kupila sam za
vreme Happy Sale-a i košale su svega 105 dinara.
Moje omiljene nijanse jesu 08 i 09.




Kada je reč o ostalim proizvodima za usne imamo još i Stila Cometics tečni
 mat karmin u nijansi Baci i Essence karmin u nijansi 04 Woody Rose.
Znam, već odavno sam obećala post o Stila tečnim karmina. 
Zaista ću se potruditi da Vam u narednom periodu predstavim nove
 proizvode koji još nisu dostupni našem tržištu.




To bi bilo sve od mene za danas.
Pišite mi u komentarima Vaše favorite iz prethodnog meseca.

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: 
Blog post nije sponzorisan.
Određeni proizvodi deo su PR-a.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images