Torax Medica Insomnia lashes

18:48:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
T.M. Cosmetics tim ne prestaje da nas iznenađuje svojim novitetima.
Poslednjih par nedelja bili su veoma uspešni ali i uzbudljivi
za ovu kompaniju jer su lasirali par novih proizvoda.
Danas se družimo sa modelom Insomnia koji bez ikakve konkurencije spada u najlepš
trepavice koje sam ja ikada nosila.


Za mene ali i sve ostale ljubitelje jakih trepavica ovaj model ispuniće sva očekivanja.
Oštar i misteriozan pogled biće prepoznatljiv znak po kome ćete se razlikovati od drugih.
Insomnia model donosi nam novu 8d tehniku pa su trepavice gušće i nikada duže.
Efekat ovih trepavica videćete uskoro na mojom očima i tek tada ćete shvatiti o čemu govorim.



Iako model izgleda veoma jako na očima nećete imati taj osećaj jer su vlakna veoma takna i nežna. Takođe, tresa (osnova) je veoma čvrsta što nam omogućava da ove trepavice koristimo vise puta ali naravno uz pravilno održavanje.



Insomnia trepavice učiniće svaki Vaš
 eye makeup look dramatičnijim a pogled misterionziji
nego ikada do sada.
Pogledajte kako ja koristim ovaj model:




Zar nisu neverovatne?
Ja sam iskreno oduševljena, ovaj model potražite u DM-ovim radnjama ali i na
Ako Insomnia nije Vaš "cup of tea" postoji i novi model Voretex trepavica.
Reč je o Voretex No.3 koje su znatno prirodnije.
Ja ovaj model nisam probala ali znate za moju opsesiju prema Voretex 1 modelu
 tako da verujem da su neverovatne.

Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
PR product but this
post is not sponsored and all thoughts are my own.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images