Farmasi Liquid Lipstick New Nude shades

20:49:00

Zdravo svima i dobrdošli nazad na moj blog.
Danas Vam spremila jedan vrlo kratak post u kome ćemo se osvrnuti na Farmasi tečne mat karmine.
 Nedavno su izdali nove nude nijanse koje su se meni veoma dopale.
Koju nijansu sam ja odabrala i kakvi su moji utisci saznaćete upravo sada.
Zato, hajde da počnemo!



Kao i regularni tečni karmini i nove nude nijanse dele istu ambalažu i sada upotpunjavaju rang nijansi koji je vrlo raznosvrstan.
Farmasi tečni karmini su veoma prijatni a više o njihovoj formuli možete
detaljnije pročitati u jednom od prethodnih postova, direktan link nalaziće se OVDE.



Kao što sam pomenula nove nude nijanse dostupne su u čak  6 nijansi.
Ja sam odabrala najsvetliju nijansu u broju 201 Skin koja je savršena nude nijansa za moj svetli ton kože. Nijansa Skin je veoma neutralna nijansa sa blagim primesama bež
 i braon tonova. Ono što mi se posebno dopada kod ove nijanse jeste da se savršeno kombinuje sa svim makeup look-ovima. Takođe, ova nijansa pruža mogućnost da je kombinujemo sa različitim olovkama i tako kreirana novu nijansu.



Farmasi Liquid Lipstick 201 Skin u kombinaciji sa braon olovkom


Nove nijanse su zaista prelepe a na mojoj listi želja našle su se i nijanse: 
203 Au Naturel i 205 Brave.

Резултат слика за farmasi liquid matte lipstick new nudes

I to bi bilo sve od mene za danas. Koja nijansa Farmasi tečnih karmina se najviše dopda?
Za više makeup look-ova sa ovim proizvodima pogledajte moj Instagram nalog 
i hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!

Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images