Essence and Catrice Cosmetics Bestsellers

11:38:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Praznična eufrija i sezona šminkanja napokon su iza mene, tako da se sada mogu
posvetiti blogu i instagramu. Za to vreme na moju adresu stiglo je pregršt poklona među kojima je bio i divni praznični poklon paket od Essenca i Catrice tima. Paketić je sadržao veliki broj proizvoda koji su ujedno najpopularniji i najprodavaniji proizvodi oba brenda.







Prvi proizvod o kojem želim da Vam pišem jeste Keep me matte longastiong oil-free prajmerPrajmer je lagan, matira kožu i optički umanjuje vidljivost pora.
Mislim da sam koristila stariju verziju ovog prajmera o kome sam već pisala na blogu.




Nastavljamo sa baznom šminkom tako da ću u narednim minutima podeliti i moje utiske o Cartrice HD Liqiuid Coverage tečnom puderu i Liquid Camouflage korektoru. Korektor koristim tako da me je ova dopuna veoma obradovala.
Sa tečnim puderom susrećem se prvi put i moram reći da je veoma tečan, veoma mat i da ima srednju moć prekrivanja. Predlažam da se nanosi regija po regija jer se veoma brzo suši. Moja koža trenutno nije u najboljem stanju dosta je suva i dehidrirana 
tako da ću malo sačekati dok mi se koža ne stabilizuje kako bih aktivnije krenula da testiram ovaj puder.






Sledeći proizvod i jedan od mojih dugogodišnjih favorita jeste Essence fixing powder.
Reč je o belom kamenom puderu čija namena jeste da fiksira odnosno produži trajnost 
bazne šminke. Veoma mi se dopada jer je transparentan i jer se lako uklapa sa svim podlogama i proizvodima na koje ga nanosimo. Moj puder je nažalost stigao polomljen ali ti nije nikakav problem jer proizvod mogu i dalje koristiti.



Dobila sam i Catrice Blush Box rumenilo u broju 010 Dolce Vita.
Rumenilo je zaista prelepo, sadrži blagi šimer u sebi tako da koži daje svež i sjajan izgled.




Naredni proizvodi su namenji eye makeup-u, a među njima se našla i Catrice
The Fresh Nude Collection paleta senki u broju 010 Newly Nude.
Catrice mono senke nisu bile moj cup of tea i bila sam veoma sumnjičava pri testiranju ovog proizvoda. Međutim, nešto u vezi ove palete me je toliko fasciniralo da ne prestajem da je koristim. Nijanse su veoma lepe, svetli nežni braon tonovi koji izgledaju lepo na svima. Senke su veoma nežne, imaju srednju pigmentaciju koje tokom dana gube malo na intenzitetu. Ali to je sasvim okej za jednu drugstore paletu koja je odličan izbor za ljubitelje jednostavnih i neutralnih look-ova.





Liquid Ink ajlajner jeste još jedan od najpozntih Essence proizvoda.
Iscrtavanje precizne linije ajlajnera nikada mi nije bilo lakše jer je aplikator fleksibilan i tanak a formula veoma tečna i pigmentovana. Ajlajner je veoma crn i mat je završnice.
Nastavlajmo u duhu Essence favorita tako da ću Vam pokazati i I love extreme maskaruMislim da nije potrebno da pišem neki poseban tekst o ovom proizvodu, odlična maskara koja je definitvno jedan od najboljih koje sam ikada koristila.





U paketu su se nalazila i dva proizvoda za usne, Catrice Demi mat karmin u nijansi 060 Rouge Lala koja je predivna crvena nijansa.
Zatim, dobila sam i Shine Shine Shine sjaj u nijansi 15 Watch me do.
Ovo mi je već treći sjaj iz ove linije. Veoma mi se dopadaju jer imaju laganu formulu,
 nisu lepljivi i prijantni su na usnama.







Moja ljubav prema olovkama za oči je jedna posebna priča tako da Vam ne mogu opisati koliko sam se obradovala kada sam ugledala Essence Kajal crnu olovku.
Olovke iz ove linije su zaista odlične, imam par koje stalno koristim a omiljena mi je u nijansi 25 Feel the mari-time. 



I poslednji proizvod u paketiću bio je Essence gel efekt lak za nokte.
Nijansa je divna crvena - prava praznična nijansa.



Sadržaj ovog paketa me je inspirisao tako da sam kreirala celokupan makeup look
sa Essence i Catrice proizvodima. Koristila sam sve proizvode koji su se našli u ovom paketu i još par dodatnih. Moja kolekcija Essence i Catrice proizvoda je ogromna tako da na narednoj forografiji možete videti još koje Essence i Catrice proizvode sam koristila  za ovaj look.
Celokupnu listu proizvoda pogledajte na narednom linku OVDE





U komentarima podelite Vaše impresije o proizvodima.
Da li ste nešto već koristili i kakvi su Vaši utisci?
Za više makeup look-ova sa ovim proizvodima pogledajte moj Instagram nalog 
i hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!









You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images