Gerard Cosmetics - Hydra Matte Liquid Lipsticks | Review

17:37:00

Hey everyone and welcome back!
For today blog post I decided to share with you thoughts about Hydra Matte Liquid Lipsticks by Gerard Cosmetics. Yes, I'm huge fan of Gerard Cosmetics since day one.
So, few months ago I order some new shades of Hydra Matte liquid lipsticks and 
in today post I will share my experience with shopping on Gerard Cosmetics website, packaging, formula, etc.
So, let's start!


Zdravo svima i dobrodošli nazad!
U današnjem blog postu odlučila sam da podelim sa Vama moje utiske o Gerard Cosmetics Hydra Matte tečnim mat karminima. Da, ja sam veliki fan Gerard Cosmetics-a još od njihovih početaka. Pre par meseci naručila sam par nijansi Hydra Matte tečnih mat karmina tako da ću u današnjem postu podeliti moje iskustvo sa kupovinom na Gerard Cosmetics sajtu, ambalaži proizvoda, formuli, itd. 
Zato, hajde da počnemo!


First off, let's talk about my shopping experience. Gerard have such amazing customer service team. They processed and ship my order within a couple of hours. Shipping fees to Serbia cost me 11 US dollars, which is okay and my order come 10 days later.
Considering that Serbia is on a different continent than US, that's great.



Prvo, hajde da popričamo o mom iskustvu sa ovom kupovinom. Gerard zaista ima odličan tim jer su uspeli da moju porudžbinu obrade i pošalju za samo par sati. Cena dostave za Srbiju iznosi 11 američkih dolara, što je sasvim okej. Paket sa proizvodima na moju adresu stigao je 10 dana kasnije i nisam platila neke dodatne troškove pri dostavi.



When it comes to liquid lipsticks they look absolutely gorgeous!
Packaging is cute, I thought the packaging is glass but it's matte plasticBut, most important part to me is formula. This formula is so so good, one swipe and full pigmentation on the lips. This time I order just two shades and they are Mercury Rising and 1995.



Kada je reč o karminima oni divno izgledaju!
Ambalaža je slatka, očekivala sam da je staklena bočica ali ona je zapravo od mat plastike.
Naravno, najvažniji deo jeste formula. Formula ovih karmina je zapravo odlična, jedan potez i imamo bojima punu boju na usnama. Ovog puta naručila sam dve nijanse i to Mercury Rising i 1995.



Mercury Rising is orange red and look so good on my fair complexions.
I'm obsessed with this shade, definitely one of my favorite for sure.
Also, Hydra Matte liquid lipstick you can check HERE.



Mercury Rising je narandžasto crvena nijansa koja izgleda divno u kombinaciji sa mojim svetlim tenom. Opsednuta sam ovom nijansom, definitno jedna od omiljenih.
Takođe, Mercury Rising možete pogledati OVDE.



1995 is cool tone mauve brown nude, another beautiful wearable shade in my collection. 1995 check HERE



1995 je hladno ljubičasta braon nude nijansa.
Nijansu 1995 pogledajte OVDE.



As you can see, those are my thoughts about Hydra Mattes Liquid Lipsticks by Gerard Cosmetics. This liquid lipstick I bought myself because I love to support brands that I truly love and Gerard Cosmetics is 100% one of them.
I need have to place new order to spoil myself with more GC products.
Let me know in the comments which products should I buy?

Kao što vidite to su bili moju utisci o Hydra Mattes tečnim mat karminima od brenda Gerard Cosmetics. Proizvode sam kupila sopstvenim novcem jer volim da podržavam brendove koje zaista volim, GC jeste jedan od njih.

 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images