Farmasi Makeup time locker fixer spray and VFX Pro camera ready powder - Recenzija

15:30:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Danas sam odlučila da podelim sa Vama moje utiske o Farmasi proizvodima.
Reč je o fiksatoru i belom transparentnom puderu koje koristim već jako dugo tako da ćete konačno čitati moje utiske o ovim proizvodima. Zato, hajde da počnemo.


Makeup Time Locker fixing spray  dolazim nam u bočici od 115 mililitara.
Namena ovog proizvoda jeste da nam pruži dugotrajni izgled makeup-a.
Bočica je plastična, lagana i sam rasprašivač je malo čvršći ali lepo raspoređuje proizvod.
Kada je reč o samom proizvodu može se osetiti alkohol koji je jedan od sastojaka, pa preporučijuem da ga izbegavate za svakodnevno šminkanje.
Efekat ovog finksatora je viljiv jer lagano uklanja i sjedninjava višak proizvoda.
Ali kada je reč o dugotrajnosti neki veliku razliku nisam primetila. Makeup Time Locker sprej najviše koristim da bih postigla foild efekat kod senki,
jednostavno naprskam četkicu i na taj način pojačam intenzitet svih šimerastih senki.



VFX Pro Camera Ready Transparent Compact Powder deo je veoma popularne Farmasi VFX Pro linije. Ovaj proizvod poseduje isti miris kao i većina Farmasi proizvoda. Nijansa ovog pudera jeste bela transparentna koja se prilagođava svim tonovima kože. Ovaj kameni puder lepo matira lice i sebum drži pod kontrolom par sati. Na koži je veoma lagan, prijatan i sigurno ću ga naručiti ponovo.




Oba proizvoda deo su stalne Farmasi postavke i ja sam ih naručila za vreme sniženja
 tako da su bili veoma pristupačni. 
U komentarima mi pišite da li ste probali ove Farmasi proizvode?

Hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!

En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images