Queen pigments

11:54:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad.
U današnjem blog postu pišem Vam o jednom novom handmade brendu koju se bavi proizvodnjom pigmenata, reč je o Queen pigments.



Pre skoro par meseci stigao mi je divni pr paket sa pigmentima ovog brenda.
Ali zbog velikog broja obaveza nisam uspela da Vam ranije prenesem utiske o njima. Moje makeup look-ove sigurno ste videli na Instagramu ali uvek se trudim da i putem ove društvene platforme podelim detaljnije utiske o prozivodima.
Kao što sam već pomenula Queen pigmenti  se odnedavno mogu naći na našem tržištu, u svom asortimanu nude veliki broj nijansi pigemenata u par različitih finiša.
Prodaja se vrši putem njihovog instagram naloga, ostaviću link OVDE.
U narednim minutima imaćete priliku da saznate nešto više o ovim proizvodima, videćete makeup look i narnavno podeliću sa Vama i kod za popust.
Hajde da počnemo!





Moja kolekcija Queen pigmenata za sada broji deset članova a oni su:
Ampelos, Nazare, Agridla, Pianemo, Vaiti, Queen, Goa, Spatias, Livari i MelitonSvi pigmenti su veoma nežni, lagani i sitno su mleveni.
Sami proizvodi smešteni su u malenim kompaktima na kojima se nalaze i nijanse pigmenata. Ove pigmente nanosim sa bazom jer želim da boja bude jača i postojanija što naravno i nije obavezno. Pomenula sam različitu strukutru pigmenata, to je najuočljivije kod nijase Nazare. Ovaj pigment je znatno krupniji, poseduje krupne sjajne čestice pa podseća na gliter za razliku od ostalih koju su po strukturi nežniji.













U nastavku pogledajte neke od mojih makeup look-ova sa ovim proizvodima.

 Pigment Ampelos


Pigment Nazare


Pigment Meliton 


Pigment Vaiti


Pigment Meliton 


Pigmenti Goa i Pianamo


Pigmenti Ampelos i Spatias 


Pigmenti  Livari i Pianamo 


I to bi bilo sve od mene za danas.
Ove proizvode možete naći na Queen pigments instagram nalogu i moj kod za popust glasi Enisa15.
U komentarima mi pišite koja nijansa se vama najviše dopala?


Hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie


Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER: PR products.

You Might Also Like

1 коментара

  1. I have found that this site is very informative, interesting and very well written. keep up the nice high quality writing Country Wedding Dresses

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images