Divage noviteti Part 1 | Recenzija

19:45:00



 Zdravo svima, ponovo se družimo sa Divage-om i danas Vam konačno pišem utiske o novim proizvodima. Znam da ste ovaj post nestrpljivo čekali jer neprestano dobijam pitanja kada nosim Divage proizvode. Divage tim je bio veoma velikodušan prema meni Tako da sam dobila pregršt proizvoda. Mislim da je većina mojih poslednjih makeup look-ova sadržala bar jedan Divage proizvod. U narednih par minuta videćete mnogo fotografija ali imaćete priliku da čujete i moje mišljenje o proizvodima. 






Prvi proizvod o kome želim da pišem jeste Perfect Loose Touch puder. Ovaj loose puder je veoma mekan i ostavlja divan efekat na koži. Meni se veoma dopada. Nijansa koju imam jeste malo tamnija pa mi odgovara samo kada imam fake tan.





Nastavljamo sa proizvodima za lice dobila sam i Highligter powder u nijansi Illuminate Viso. Reč je hajlajteru veoma svetle nijanse. Ovaj hajlajter jeste gliterast i najbolje se nanosi ako prethodno naprskamo četkicu i na licu se mogu videti sitne sjajne čestice.





Kreć
emo sa proizvodima za oči i mojim najvećim otkrićem ove godine. Malo je reći da sam oduševljena Divage La Dolce Vita paletom. Na prvi pogled sasvim standardna paleta toplih tonova ali sa ovom paletom zaista možete postići mnogo toga. Veoma je praktična, malena i ne zauzima puno mesta. Ima ogledalo pa je pogodna i za putovanja. Pigmentacija i način na koji se ove senke ponašaju je nešto što me je fasciniralo. Senke imaju sasvim dobru pigmentaciju i pružaju sofisticirani izgled na očima. Raspon nijansi kreće se od svetlijih prema tamnijim.U paleti se nalaze Nalazi i par nijansi koje će vam omogućiti i da izađete iz zona komfora. Senke u paleti imaju tri vrste završnica (mat, metalik i satin) tako da je ovo bila savršena prilika da isprobam različite formule.







Ako možda niste fan kombinacije ovih tonova savetujem da pogledate i ostale verzije ove palete koje su dostupne u Divage radnjama. Meni se veoma dopala verzija sa zelenm senkom ali sam primetila da nje nema na sajtu. Ovo su bili moji makeup look-ovi koje sam postigla koristeći samo ovu paletu od svega 10 senki.

 

 

 



Takođe sam isprobala ajlajner i maskaru. Ajlajner je veoma zanimljiv ne samo po boji već i po formuli. Formula je malo suvlja i penasta. Ajlajner se veoma brzo suši i nema potupono mat završnicu već je satin. Maskara ima veoma taknu sintetičku četkicu. Lepo razdvaja trepavice i pruža volumen.



Na očima imam Divage Fine liner i Divage maskaru a na usnama Divage plumping sjaj.


Takođe sam dobila dve Metallic mono senke.  Formula ovih senki je odlična, lepo su pigmentovane i lako se nanose na očima. Nijanse ove dve metalic senke su prelepe, jedna je tamno plave dok je druga svetla tirkizna.









 


Poslednji proizvod za oči jeste Perfect Eyes long lasting shadow & liner. Reč je stiku koji možemo koristiti i kao senku ili liner. Najčešće ga koristim kao senku jer samo u par poteza mogu postići jednostavan look. Nijansa je hladno braon, veoma zanimljiva i nosiva.



Nastavak recenzije ocekuje vas u narednom blog postu jer mi blogger iz nekog razloga briše tekst.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images