5 omiljenih AVON proizvoda

17:46:00

Ćao svima i dobrodošli na moj blog. U današnjem blogu pišem Vam o mojim omiljenim Avon proizvodima. Avon je jedna od vodećih svetskih kompanija kada je u pitanju prodaja kozmetičkih proizvoda. Iskreno, bilo mi je veoma teško da izaberem samo 5 proizvoda jer koristim i imam mnogo Avon stvari. 

Prvi proizvod o kome želim da pišem jeste Avon Mark Liquid Lip Laquer u nijansi Whipped Latte. Ovaj tečni mat karmin nosim svaki dan. Formula je veoma prijatna, lagana i dugo traje na usnama. Nijansa Whipped Latte je savršena svetla bež-nude nijansa koja se uklapa u svaku šminku.


* u kombinaciji sa braon olovkom
Naredni favorite je 2 in One Cushion Cloud. Ovaj proizvod je multifunkcionalan i može se koristiti na usnama ali i na licu u vidu kremastog rumenila. Ako me dugo pratite znate da sam opsednuta kremastim proizvodima. Nijansa koju imam je Bubblegum i dostupan je u još sedam različitih nijansi. Ova nijansa je neutralna roza i lepo je pigmentovana. Na usnama je veoma prijatan ali ga ja nanosim uglavnom kao rumenilo. Ima gustu teksturu i najbolje se nanosi sa duo fiber četkicom. Za sada mi se veoma dopada i neprestano ga nosim. 



Treće mesto zauzima Avon Luxe Silken tečni puder. Ovaj puder me je veoma prijatano iznenadio jer ima nežnu formulu i srednju moć prekrivanja. Veoma lepo izgleda na koži. Apsolutna preporuka za ovaj proizvod!
Ako do sada niste probali Avon True Color karmine ne znate šta propuštate. Na usnama su veoma prijatni, poput pliša. Do sada sam probala dve nijanse Ruby Kiss i Nude Suede i ovi karmini stalni su deo Avon postavke.


Avon maske za lice su obavezne u mojim Avon porudžbinama. Mislim da sam do sada isprobala sve moguće vrste, a trenutno koristim: Face Mask - Radiant i Face Mask- Revitalising.Volim da ih koristim jer su prijatne i hidratantne na licu.

To su bili moji Avon favoriti. Vi mi u komentarima pišite Vaše omiljene Avon proizvode. Više o ovim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Tiktok - @En_Angie 

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve! 

Enisa 

xxx

DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.






You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images