New launches - haul part 17 | La Roche Posay, DR. Viton, Crystal Derma, Eucerin, Garnier...

11:14:00

Pozdrav svima i dobrodošli nazad na moj blog. U današnjem blog postu pišem Vam o proizvodima za negu kože koje sam nedavno kupila. Sa nekim proizvodima se susrećem prvi put, dok su neki ponovna kupovina. Pa, hajde da vam pokažem moj mini skincare haul! 
Prva tri proizvoda o kojima želim da pišem jesu Crystal Derma proizvodi. Do sada nisam probala proizvode ovog brenda, pa sam odabrala: Panthenol Rich Cream, Panthenol gel i Panthenol Emulsion. Za sada sam probala samo Rich kremu i prvi utisak je veoma pozitivan. Ako je vaša koža normalna do suva, onda će vam se svideti. Moja koža je trenutno malo suva tako da mi ova krema za sada prija. O ostalim proizvodima pisaću detaljnije čim ih isprobam.





Garnier Micelarna voda je moja omiljena micelarna voda. Kupujem je iznova i iznova. Ni sama nisam sigurana koja mi je ovo bočića po redu.
 ovoj umivalica priča ceo moj Tiktok, tako da sam odlučila da je kupim. Reč je o Balea umivalici za osetljivu kožu. Mislilm da ću o njoj pisati jedan poseban post. 
Zatim, ponovo sam kupila DR. Viton Vitamin C. Ovo mi je druga bočica i veoma mi se sviđa. Za sada ovo je najefikasniji Vitamin C koji sam koristila. 
Kupila sam i La Roche-Posay Cica plast kremu sa SPF 50. Krema je namenjena obnavljanju kožne barijere i koristi se ujutru. Detaljne o ovom proizvodu u jednom od sledećih postova.


Poslednji proizvod je Eucerin Dermaton CLEAN Osvežavajući gel za čišćenje. Dobila sam ga besplatno u sklopu porudžbine sa sajta Benu. 
To je bio moj skin care haul. 
Više o ovim proizvodima možete videti na mom Instagram i Tiktok nalogu.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve! 
Enisa 
xxx

DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.








You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images