Gel Eyeliner or Liquid Eyeliner

11:41:00

 Gel ili tečni ajlajner
Sleek MakeUp Vs NYC


Večita dilema svih devojaka kada je ajlajner u pitanju: tečni ili gel, koji je lakši za nanošenje i koji će ostasti postojan tokom celog dana. Danas je pred vama upoređivanje dva različita tipa ajlajnera jedan gel britanskog brenda SleekMakeUp a drugi tečni američkog NYC (New York City Color).
Pre svega treba pometuni da su oba proizvoda obe kompanije jedni od njihovih najpopularnijih i najprodavanijih proizvoda.


                              

Ink Pot Eyeliner Gel od Sleek MakeUp-a ima 6,3 grama moj je u nijansi Dominatrix 498 a rok trajanja je 12 meseci. Gel se nalazi u maloj staklenoj posudici. U pakovanju se nalazi i četkica na jednom kraju se nalazi lateks sunđer za senčenje a drugi kraj je kosa četkica.
Na pakovanju kažu da je intenzivno crn, pigmentovan i vodootporan.
A da li je to tako?
                            

Liquid Eyeliner (Tečni ajlajner) je deo stalne linije NYC-a.
Ima 4,7 ml, moj je  Black Nior 887 a takođe rok trajanja je 12 meseci.
Na pakovanju takođe kažu da je dugotrajan, bogate kremaste teksture i da se veoma lako nanosi.
Ima jako tanku četkicu koja je veoma precizna.


                                 

Moje mišljenje:
Ink Pot Eyeliner Gel od Sleek-a je savršen za svakodnevnu upotrebu. Može se koristiti i kao senka ili kao podloga za senku. Ne suši se prebrzo, tako da možete ispraviti neke greške ali isto tako ne treba mu ni večnost da se osuši - nego baš koliko treba.
Formula ajlajnera je sjajna, gladak i kremast a nanosi se veoma lako i brzo. Lepa tamna crna jedva beledi tokom celog dana nošenja, vodootporan.
Mislim da je odličan za posao ili fakultet kada nemate puno vremena da se našminkate a želite da izgledate lepo, jer se veoma brzo nanosi.
Ovaj ajlaner je moguće kupiti na sajtu MakeUp Plaza a cena mu je 770 RSD.

Liquid Eyeliner od NYC-a : mislim da je ovaj ajlajner apsolutno fantastičan. Pakovanje ovog ajlajnera je zapravo veoma lepo. Jednostavna crna tuba sa grafičkim srebrnim tekstom. Nema ničeg posebno u tome ali mislim da zapravo izgleda sasvim lepo jer košta samo 3 dolara.
Četkica je odlična, jako tanka i precizna i do samog ugla može da dostigne bez problema.
Formula je sasvim dobra nije ni suviše gust a ni suviše redak. Takođe sam impresionirana njegovom izdržljivošću i kada se osuši ostavlja mat efekat.




Ajlajneri zahtevaju  malo vežbe pre nego što ovladate njihovim nanaošenjem ali je itekako vredno, jer dobro nanesen ajlajner može da promeni izgled oka.
Ova oba ajlajnera su sjajna i nećete pogrešiti ako odlučite da ih kupite.
Koji je vaš omiljeni ajlajner?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Non-stop slusam hvalospeve o NYC ajlajneru i prema swathu mi se vise svidja u odnosu na Sleek ajlajner. Nzm, deluje mi crnje. :D
    Zanima me, da li narucujes online NYC ili...? Ako da, sa kog sajta?
    Ja za sada kao pribliznu zamenu za njega koristim Eveline celebrities. :)

    ОдговориИзбриши
  2. NYC ajlajner dobila sam od prijateljice koja zivi u Americi.
    Primetila sam da je i u prodaji na sajtu Moje Krpice.
    Nadam se da je jos u ponudi.

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images