Mini Farmasi haul

21:43:00

Zdravo svima. Verovatno je vecina Vas cula za Farmasi kozmetiku, koja kod nas postaje sve popularnija. Proizvodi se u Turskoj i prodaje se putem kataloga poput Avon-a i Oriflame-a. Aktuelni katalog mozete pogledati ovde: http://www.farmasi.rs/index.php/mart

O brendu: 
"2010. TANALIZE KOZMETIKA A.S ISTANBUL pokreće brend FARMASI.
FARMASI asortiman trenutno obuhvata preko 2500 proizvoda, kreiranih od strane kvalifikovanih hemičara i dizajnera, te proizvedenih u sopstvenoj fabrici kao najvećoj integrisanoj fabrici u Evropi, što znači da se pod strogom kontrolom Ministarstva zdravlja Republike Turske, svakodnevno brinu o nabavci najkvalitetnijih sirovina za proizvode na kojima radi tim najcenjenijih stručnjaka Turske, te dizajnom i proizvodnjom ambalaže za iste. Na prirodnoj bazi, bez silikona, parabena i drugih štetnih materija, biološki razgradivi, FARMASI proizvodi ne testiraju se na životinjama, te su odobreni od strane svetski priznatih farmaceutskih kuća, čemu svedoče i brojni sertifikati."

Ja sam za njih saznala na fejsbuku gde su razne devojke postavljale fotografije sa proizvodima Farmasija ili delile link za katalog. Nekoliko puta sam cak i pogledala katalog ali sam bila malo skepticna jer do sada nisam probala nista iz njihovog asortimana. Kada je izaslo martovsko izdanje kataloga nisam mogla da odolim vec sam narucila nekoliko stvari koje su bile vrlo povoljne.



Narucila sam sledece stvari:
1.Set sminke koji je bio po zaista fenomenalnoj ceni (795 dinara) ako se uzme u obzir da je cena pojedinacnih proizvoda koji se u njemu nalaze 695 dinara za BB kremu, 390 dinara za Happy Face pressed Powder u normalnom izdanju od 14 g a ovo ima 22 g, i 390 dinara za Matte ruz.







Set sadrzi Happy Face XXL Special Edition puder od 22 g moj je u nijansi Natural, BB toniranu hidratantnu kremu u nijansi Light to Medium (50 ml), i Matte Lipstick u nijansi 14 "Matte Beige" (4 g).


Postojala je mogucnost biranja izmedju dve nijanse za sve ove proizvode, karmin koji sam ja izabrala je nude dok je drugi bio tamno ljubicasti.


O ovim proizvodima cu opsirnije pisati kada ih budem isprobala. Moram reci da mi se pakovanje svih proizvoda veoma dopada, posebno BB kreme.


2.Hidratantna krema za izbeljivanje koze 75 ml : ovu kremu sam narucila mami koja ima problem sa diskoloracijom, tako da cu Vas obavestiti i o tome, da li krema za izbeljivanje lica zaista deluje. Njena cena je bila 665 dinara.




3.Eurofresh Whitening pastu za izbeljivanje osetljivih zuba o kojoj sam cula samo reci hvale. Njena cena je 279 dinara, sadrzi 112 g i dolazi u tubi.



To je sve sto sam narucila u ovom katalogu... da li ste i Vi narucili nesto? Jeste li koristili nesto od Farmasija, i sta bi ste mi preporucili?
(Opsirnije o ovim proizvodima cu pisati kada ih budem isprobala.) 

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images