April/May Farmasi Haul

15:18:00




Zdravo svima :)
Danasnji post dolazi malo kasno, ali bolje ikad nego nikad. ;) 
Post je Aprilska i Majska Farmasi narudzbina.

U aprilu sam narucila samo tri stvari:
Losion za ruke i telo sa arganovim uljem i kofeinom koji je kostao samo 145 dinara i kojim sam ODUSEVLJENA!!!! Predivno mirise i ruke cini izuzetno mekanim.




Sampon iz te linije koji jos uvek nisam isprobala i koji je kostao isto 145 dinara. 


I ovu kremicu za ruke koju takodje nisam isprobala a kostala je samo 60 dinara u aprilskom katalogu. 




U majskom sam narucila sledece: 
Losion za ruke i telo s mirisom ruze koji mirise divno, kao tek procvetale ruze. Kostao je 145 dinara. Ovi losioni su fantasticni, dolaze u veoma prakticnom pakovanju, divno mirisu, ima sasvim dovovljno proizvoda a cena je sitnica.





Sapun za lice od Australijskog cajevca protiv mitisera i bubuljica: ovaj sapun sam tek pocela da koristim tako da jos uvek ne mogu da kazem da li deluje ili ne. Mogu samo da kazem da nakon pranja lica s njim imate osecaj da Vam je koza stvarno cista. U ovom katalogu je kosato 195 dinara, inace su ovi sapuni puno skuplji.



Regenerator za obojenu kosu s ekstraktom aloe vere koji je sasvim solidan. Ima divan miris i olaksava cesljanje. Cena mu je bila 195 dinara.




Ovaj puder je bio na posebnom snizenju tako da nisam propustila priliku da ga narucim. Cena mu je bila samo 355 dinara i moj je u nijansi 01 Fair. Koristila sam ga dva puta, nije los ali ga moram koristiti jos neko vreme da bih stekla pravi utisak. 



Sta je bilo posebno u ovom katalogu jeste ponuda da ako narucite neki do make up proizvoda mozete naruciti puder u kamenu ili ruz u limitiranim izdanjima za samo 100 dinara. 
Ja sam narucila puder u kamenu Happy Face u nijansi 03 Beige a posto vec nekoliko puta narucujem kod iste devojke, rekla mi je da mogu da narucim jos i ruz. Narucila sam Matte Lipstick u nijansi 21 u ovom simpaticnom limitiranom izdanju.








Da li ste i Vi nesto narucili iz ovih kataloga? Kakvi su Vasi utisci?




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images