Dodo Lashes D115

14:07:00

"Only drama that I enjoy is on my lashes!"



Hey everyone,
if you are obsessed with false lashes like me, and you would love to find affordable and good mink lashes, you are on right place!

Today I will share my thoughts about Dodo lashes.
I have D115 style.
Zdravo svima, ako ste opsednuti veštačkim trepavicama kao ja i voleli bi ste da nađete pristupačne i jako dobre mink trepavice na pravom ste mestu!
Danas ću podeliti sa Vama moje mišljenje o Dodo trepavicama.
I ja imam D115 stil.





This brand have huge selection of lashes and they are so inexpensive.
You can find this only on Dodo Lashes website http://dodolashes.com/

They have worldwide shipping and free shipping over $30.
Ovaj brend ima veliku selekciju trepavica i nisu skupe.
Možete ih naći samo na Dodo Lashes sajtu http://dodolashes.com/
Šalju širom sveta a besplatnu dostavu imaju na narudžbine preko 30 dolara.






I'm not affilliate with Dodo Lashes, and they don't sponsored me.
Dodo Lashes kompanija me ne sponzoriše.
With this post I just want to help girls who are on hunt for good false lashes.
And this lashes are amazing!
Sa ovim postom želim da pomognem devojkama koje su u potrazi za dobrim veštačkim trepavicama.
A ove trepavice svakako jesu!





Like I said before I have D115.
And I love them!
They look so beautiful on eyes, and they are so lightweight.
Thing that I love the most about this lashes is band, it's so thin and flexible.
You don't have to be PRO to apply them!
It's so easy, I swear!
I wear my six or seven times and they still look good!
Also, it's so easy to remove glue from them.




Kao što sam kazala ranije ja imam stil D115, i jako ih volim.
Izgledaju prelepo na očima i nisu teške.
Stvar koju volim najviše je osnova trepavica koja je tanka i fleksibilna.
Ne morate da budete profesionalac da ih stavite! Jako je lako, kunem se!
Nosila sam moje šest ili sedam puta i i dalje izgledaju dobro.
Takodje, lako je ukloniti lepak sa njih.




D115 are not too long but not too short also.They are curled on the ends so they look really natural.
Packaging is nice.
Dodo lashes is cruelty free brand!
D115 is one of best selling pairs and I recommend them.
I would love to have discount code for you guys, but I don't have it!
I think that a couple my friends on Instagram have it and I will up-date you on my Instagram about that.


D115 nisu ni preduge a ni kratke.
Krajevi trepavica su uvijeni pa izgledaju jako prirodno.
Pakovanje je lepo.
Dodo Lashes je brend ciji proizvodi nisu testirani na zivotinjama.
D115 je jedan od najbolje prodavnih pari trepavica i ja ih preporučujem.
Volela bih da imam kod sa popustom za Vas,ali nemam.
Mislim da par mojih prijatelja na Instagramu imaju tako da ću Vas tamo obavestiti o tome.

If you buy them, tag me on Instagram I would love to see which one you pick.
I hope that everyone have successful day!
Happy shopping!
Ako ih kupite, tagujte me na Instagramu volela bih da vidim koji par ste odabrali.
Nadam se da svi imate uspešan dan.
Srećan šoping!

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

(This post is not sponsored and all thoughts are my own)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images