Farmasi BB krema recenzija

13:34:00

Zdravo svima!
Kako ste Vi danas?
Sama pomisao da je danas petak i da nam sledi vikend mene odmah oduševljava.
Ali vratimo se na temu današnjeg posta.


Danas Vam pišem o Farmasi toniranoj kremi.

Već duže vreme testiram ovaj proizvod a šta mislim o njemu saznaćete uskoro!

Pa hajde da počnemo!


Kao i uvek započeću od ambalaže proizvoda.

Farmasi BB Beauty Balm odnosno tonirana hidratantna krema smeštena je tubi.

Samo pakovanje je jako lepo, proizvod dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj je lista sastojaka, rok trajanja itd.
Ova tonirana krema sadrži 50 ml odnosno 1.7 fl.oz.
Dostupna je u dve nijanse Light to Medium i Medium to Dark.



Formula samog proizvoda je veoma lagana, lepo se nanosi i stapa sa kožom.

Moć prekrivanja je srednja što me je prijatno iznenadilo za jednu hidratantnu toniranu kremu.

Takođe, sadrži SPF 15 i štiti kožu od UV zraka.
Među sastojcima su i ulje makadamije, vitamin B3, ekstrakt zobi, kolagen, arganovo ulje...

Kako sam već i pomenula dostupna je u dve nijanse.

Ja imam Light to Medium i nažalost tamnija je od moje boje kože.



Zbog odlične formule i načina kako izgleda na mojoj koži nisam odustala od ovog proizvoda.
Mešam ga sa određenim svetlim puderima da bih dobila efekat koji meni odgovara.
Smatram da će ovaj proizvod mnogima odgovarati, ima dovoljnu moć prekrivanja za svaki dan, završnica je prirodna  i izgleda jako lepo na koži.



Sve devojke svetle puti imaće problema zbog jačine nijansi ali za sve one malo tamnije, ova tonirana BB krema bila bi odličan izbor za svaki dan. Takođe, Farmasi kozmetika je jako pristupačna.
Cenovni rang ovog proizvoda je zadovoljavajući i imajte u vidu da je stalno na sniženjima. Cena u aktuelnom katalogu je 395 dinara.
Katalog pogledajte ovde: https://www.farmasi.rs/index.php/april


A Vi mi pišite da li ste probali Farmasi kozmetiku?

I imate li neke predloge za mene!

Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!

En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Super post! Odlično si opisala proizvod!
    Voljela bih da zapratimo jedna drugu na gfc- ja sam tebe već zapratila

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images