Manhattan Cosmetics Natural Bronzing Powder Recenzija

08:48:00

Zdravo svima! 
Preplanuli ten, zlatni sjaj na koži, kao i jarke boje na usnama i nokitima karakterišu godišnje doba koje je pred nama.
U korak svemu tome, danas je pred Vama post o Manhattan bronzeru.
Pa započnimo sa recenzijom!


Manhattan Natural Bronzing Powder dolazi nam u klasičnoj amablaži ovog tipa proizvoda.
Prednja starna je proizirna tako da imamo mogućnost da vidimo i sam proizvod.
Ovaj bronzer sadrži 10 grama, što je sasvim okej  jer se bronzeri sporo troše.





Tekstura bronzera je naravno praškasta, završnica nije mat, sadrži nežan zlatni šimer u sebi.
Boja ovog bronzera je veoma suptila tako da će odgovarati i onima sa svetiljim tenom.
Pigmentacija mu nije jača strana, tako da se mora nadograđivati što ga čini savršenim za početnike.


Pored osunčanog izgleda, uz pomoć bronzera možete nagrasiti i konture lica.
Ovaj bronzer nanosim kružnim pokretima,  lagano prelazim preko čela, slepoočnica i obraza sve dok ne budem zadovoljna nijansom.


Manhattan Natural Bronzing Powder nije moj najomiljeniji bronzer ali ne mogu negirati da mi prija.
Jedina zamerka jeste pigmentacija.
Neke proizvode Manhattan kozmetičke kompanije možete pronaći u DM radnjama.


A da li ste Vi probali ovaj bronzer, kakva su Vaša iskuštva?
I koji je Vaš omiljeni?
Pišite mi u komentarima!
Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

4 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images