Ingrid Cosmetics Ideal Lumi Nude Puder Recenzija

13:21:00

Zdravo svima! 
Nekada je pronalaženje savršenog pudera za mene bila nemoguća misija.
Ali sasvim slučajno, moja dva omiljena pudera pronašla sam kod istog brenda, Ingrid Cosmetics.


O Ideal Matt puderu mislim da svi već znaju, bila sam jedna od prvih blogerki koja ga je predstavila našem tržištu i pisala o njemu. http://beautywithen.blogspot.rs/2017/02/ideal-matt-puder-ingrid-kozmetika.html
Ideal Lumi verzija osvojila me je tokom ovog leta.
Zbog čega se ovaj tečni puder nalazi među mojim favoritima saznaćete upravo sada.
Pa hajde da počnemo!


Ideal Lumi verzija kako mu i samo ime nagoveštava daje licu Idealan sjaj.
Dolazi nam u staklenoj bočici, ima pumpicu i poseduje 30 ml proizvoda.
Dostupan je u 5 nijansi:
• 200 Light Ivory,
• 201 Nude,
• 202 Beige Medium,
• 203 Golden,
• 204 Light Sun.

Ideal Lumi puder testirala sam tokom ovog letnjeg perioda.
Efekat koji ovaj puder ostavlja na koži je svež, blistav izgled, ujednačen ten i odmoran efekat.
Puder je veoma lagan, kremast, hidratantan i nije težak na koži.
Sadrži SPF faktor 10.


Zbog Luminous komplekasa on reflektuje svetlost i daje besprekornu završnicu pod svim vrstama osvetljenja.
Moć prekrivanja je mala, tako da korektor uvek imajte pri ruci.
Traje na koži nekoliko sati, poseduje mekanu satensku završnicu.
Sa Ideal Lumi puderom kombinujem Ingrid Smoothing and Iluminating bazu za postizanje pravog strobing izgleda koji je bio popularan ovog leta.


Ja sam odabrala nijansu 200 Light Ivory, jer sam želela da ovaj puder mešam sa i nekim drugim puderima jer ponekad mi je potrebna veća prekrivna moć ali i dalje želim taj "lumi" efekat na koži.
Jako se lepo meša sa drugim puderima i kombinuje sa različitim bazama.



Dostupan je na sajtu Kozmetikaiparfemi.rs po ceni od 755 RSD. Trenutno ja na sniženju i košta 605 dinara.

Da li ste ga Vi probali?
I kakva su Vaša iskustva?

Budimo u kontaktu da društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLMAER: PR proizvod!

You Might Also Like

3 коментара

  1. Čini se kao izuzetno dobar i kvalitetan puder. Moram ti reći da mi se mnogo dopala tvoja recenzija i kako si ti to lijepo opisala. Nažalost nisam probala, ali nadam se da ću ga negdje moći uzeti. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images