Rosegal Halloween wishlist

18:10:00

Hey everyone,
and welcome.
Halloween is almost here!
Finally! I'm so excited to share with you my Halloween wishlist.
In today post I'm working with Rosegal website.
So, now it's perfect time to get your Halloween shopping done.
So let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli.
Noć veštica je skoro tu!
Konačno! Jako sam uzbuđenja da podelim sa Vama moju listu želja za Noć Veštica.
Ovaj post radim u saradnji sa sajtom Rosegal.
Sada je pravo vreme da odradite svoj Halloween šoping.
Hajde da počnemo!

Rosegal is online store that have everything you need, like this beautiful casual dresses.
Today I'm presenting the best Halloween items in my opinion.
Here are couple items that I like the most.

Rosegal je online prodavnica koja ima sve što ti treba.
Danas Vam predstavljam najbolje stvari za Noć Veštica po mom izboru.
That was all!
I hope you enjoyed!
This website is honestly amazing, go check them!

To je sve!
Nadam se da Vam se dopada!
Ovaj sajt je odličan, pogledajte ga!



I have code for you, it's RGEN.


Also, happy Halloween!
🎃🎃🎃

Takođe, srećna Noć Veštica!
🎃🎃🎃

Let's be friends!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images