Ingrid Cosmetics Liquid Lipstick Matt 107

12:14:00

Zdravo svima, 
i dobrodošli nazad na moj blog!
Za ovaj ponedeljak spremila sam Vam recenziju Ingrid tečnog mat karmina.
Sigurna sam da već znate da je Ingrid jedan od mojih omiljenih drugstore brendova.
Proizvode ovog brenda jako volim i koristim ih često. 




Ingrid tečni mat karmin imam već duže vreme, tako da sam se odlično upoznala sa ovim proizvodom.
On nam dolazi u crnoj kasičnoj  plastičnoj tubi i sadrži 7 ml proizvoda.
Moja nijansa karmina je 107, tamna burgundy/ boja vina, savršena za ovaj godišnji period.



Tekstura ovog tečnog mat karmina je pomalo vodenasta, tako da se lako nanosi i razmazuje.
Sadrži vitamin E koji revitalizuje i štiti naše usne od isušivanja.
Nije lepljiv nakon nanošenja, veoma brzo se suši a zatim ne mrda sa usana.



Meni ovaj karmin na usnama traje ceo dan i ako mora da se koriguje onda je to samo unitrašnjost usna.
Isprobala sam ga kao i tečni ajlajner i jako se lepo ponaša.
Traje na oku ceo dan, a zatim nakon uklanjanja nije bilo problema sa iritacijom ili crvenim flekama.


Iskreno, oduševljena sam formulom ovih tečnih karmina.
Traju jako dugo, ne isušuju usne i dostupni su čak u osam prelepih nijansi po veoma pristupačnoj ceni.
Za ovaj tečni mat karmin izdvojićete samo 375,000 RSD na sajtu www.kozmetikaiparfemi.rs
Takođe, za sve narudžbine preko 1000 RSD besplatna je poštarina.
Vidimo se u sledećem postu.
I naravno, želim Vam uspešan šoping na sajtu www.kozmetikaiparfemi.rs

Budimo u kontaktu da društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLMAER: PR proizvod!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nisam nikad probala nista od Ingrid kozmetike. Ovaj ruz je fenomenalan *-* Ocarana sam.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budes u prilici obavezno probaj jer su im proizvodi fantasticni a cene veoma povoljne. <3

      Избриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images