Led String Light | Zaful

21:11:00

Hey everyone,
and welcome back.
This Friday I'm writing about my current favorite item from Zaful website, this  beautiful led string light.


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Ovog petka pišem Vam o mom omiljenom proizvodu sa sajta Zaful, to su ove prelepe svećice.



I order this because I need something to decorate my room and my photos too.
Led snowflakes are really pretty.
If you follow me on Instagram you probably saw them in photos.
Also, this led lights are really quality done.
This product contains an Euro plug and an US plug adapter, so you can use it in Europe and the United States successfully.



Naručila sam ih jer mi je bilo potrebno nešto za dekoraciju sobe kao i fotografija.
Led pahuljice su veoma lepe.
Ako me pratite na instagramu sigurno ste ih već i videli na fotografijama.
Takođe, ovo led osvetljenje je veoma kvalitetno urađeno.
Ovaj proizvod sadrži Evropsku uticnicu i Us plug adapter, tako da se može koristiti u Evropi i Americi uspešno.



You can find this Led String Light on Zaful and here is link: http://bit.ly/2zMZGOC

Ove led sijalice možete naći na Zafulu i evo link-a: http://bit.ly/2zMZGOC


Let's be friends!

Instagram - @En_Angie


Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images