Grey Backpack Set | Gamiss

11:45:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
In today post I'm writing you my first Gamiss post.
Recently, I started to work with this company and I can't wait for the rest of my order to arrive.
Until that I'm writing you about this beautiful  Grey Backpack Set.




Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam moj prvi Gamiss post.
Odnedavno sam započela sarađnju sa ovim sajtom i jedva čekam da ostatak moje narudžbine stigne.
Do tada predstavljam Vam ovaj divni sivi ranac set .





This backpack is the most beautiful I ever had.
Color, design and quality is amazing.
It's so gorgeous.
This set  contains: 
• backpack,
• small bag and
• wristlet.


Backpack is done so good and you can put so many things into it.

Small bag is really cute and girly, I love it. And last thing is wristlet where I put my cards.










Ovaj ranac je najlepši koji posedujem.
Boja, dizajn i kvalitet je neverovatan. Jednostavno je divan.
Set sadrži:
• ranac,
• malu torbu,
• novčanik za kartice.
Ranac je odrađen veoma kvalitetno i puno stvari se može staviti u njega.
Mala torbica je veoma slatka i jako mi se dopada.
I poslednja stvar jeste novčanik za kartice.








If you need new backpack I recommend you this one. Price is really affordable so check it.
Click here to get it: http://bit.ly/2qBNRIm

Ako Vam je potreban novi ranac ja Vam ovaj preporučujem.
Cena mu je veoma pristupačna zato ga pogledajte.
Kliknite ovde da bi bio vaš: http://bit.ly/2qBNRIm


Let's be friends!
Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie


Until the next reading!

Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images